hirdetés
hirdetés
hirdetés

Virtuális beszélgetést szervezünk az újraindulás marketingjéről

A Wizz Air, az Extreme Digital, a Renault, a CIB Bank, a Szállás.hu, a Vylyan és a Müpa marketingeseivel és veletek beszélgetünk a Kreatív következő virtuális eseményén, másfél órában.

hirdetés

Május 26-án tartjuk a Kreatív következő virtuális eseményét, a Rögtön jövünk!-öt, ahol az ezekben a hetekben mindannyiunkat foglalkoztató témáról, a karanténból kifelé tartó Magyarországon bevethető marketingstratégiákról és -kommunikációról beszélgetünk vendégeinkkel.

Az első háromnegyed órában arról, hogyan érdemes most és az év hátralevő részében sáfárkodni a termékkel, szolgáltatással: hogyan mozdítható meg a raktárkészlet, köthető le a kapacitás, vonzható be nemsokára a vendég, a néző? Milyen akciókra kapják most fel a fejüket a célcsoportok, és hogyan cselekszik helyesen, aki a márkája hosszú távú értékére is figyelni szeretne közben?

A vendégeink Szarka Szilvia, az Extreme Digital marketingvezetője, Tommy Seres, a Wizz Air szenior márkamenedzsere, Egri Gábor, a Müpa értékesítési- és marketing igazgatója és Mezősi Rita, aki a Vylyan borászat márkájáért felel. A beszélgetés közben, chat formájában te is kérdezhetsz tőlük!

A második blokk témája az újraindulás időszakában elinduló kampányok hangvétele lesz. Hogyan maradhat a márkád kontextusreleváns, hogyan jelezheti, hogy képben van és empatikus a fogyasztói megváltozott élethelyzetével anélkül, hogy ez borongásba csapna át? Mit bumfordiság most mutatni egy reklámban? Megéri-e az elsők között újra normális körülmények között forgatni, ha szabad lesz?

Beszélgetőtársaink Szinai Ádám, a CIB Bank marketing- és kommunikációs vezetője, Sóstói Tamás, a Renault Hungária marketingkommunikációs és CRM vezetője, Trepess Beatrix, a Szállás.hu kampánymenedzsere és Heuthaler Orsolya, aki a Café Communications stratégiai tervezőjeként olyan márkákon dolgozik, mint az OTP Bank vagy a Rama. Természetesen rájuk is záporozhatnak a chatkérdések!

Az online videós konferencia platformja a Cisco WebEx, a meghívó birtokában böngészőből is tudod majd használni, de natív appja is van desktopra és mobilra is. Képben csak az előadókat látod majd, a többi nézővel nem foglaljuk a képernyődet, és téged sem látnak mások. Részletek és jelentkezés itt!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés