hirdetés
hirdetés
hirdetés

Világos sötétség

Többször használt jó ötlet a bocitól

Nem új, de hatásos eszközt használ a Boci étcsokoládé reklámfilmje.
hirdetés

  1. Őszinte-e a hirdetés? 
  2. Kifogásolható-e a hirdetés morális vagy etikai szempontból?
  3. Különlegesen szellemes megközelítése-e egy üzleti vagy kommunikációs problémának?
  4. Javítja vagy szennyezi-e a reklámkörnyezetet?
  5. Jó vagy rossz a kivitelezés?
  6. Úttörő-e a hirdetés?
  7. Eléri-e a reklám, hogy kedvem legyen vele üzletelni?

Miután hetekig néztem a teljesen középszerű januári szürkeséghez passzoló, érdektelen reklámokat, az utolsó pillanatban elsötétült a képernyő. Megjelent a Boci étcsokoládét népszerűsítő szpot. Aztán nemsokára találkoztam a többi mutációval is, és a boldogság kissé alábbhagyott. A négy reklámfilm közül csak az elsőben volt helyén a kép és a szöveg. A többi produktum „a futottak még” kategória.

Beszéljünk a jobban sikerült darabról. A szpotban először csak fekete képernyőt látunk, és ezt követően tűnik fel a termék, alatta egy hangkommentárral. A fősor így szól: „Ezt látod, amikor behunyod a szemed. És biztosan behunyod a szemed, ha megkóstolod a....”

Forradalmian új ötletről nincs szó, a fekete képernyő nem nagy újdonság. Legutóbb például az egyik 2005-ös Epica-film, az olaszországi Ikea szpotjának készítői operáltak ezzel: a sötét képernyő egy sötét szobát rejtett, ahol a csendben hazatérő férj a bútorokban botladozott (minden egyes botláskor egy fehér felirattal megjelent a termék neve és ára). A UPC is használt hasonló minimál megoldást nemrég, annyi különbséggel, hogy nem fekete képernyőt, hanem egy „sistergő
hangyafocit” láthattunk azt szemléltetve, hogy milyen az, ha nincs jó műsor a dobozban.

Ennek ellenére a sötét képernyő valóban erős hatást tud kiváltani, ehhez azonban a sötétség után elhangzó szövegnek is jónak kell lennie. A hirdetés elrugaszkodik a csokoládéreklámok megszokott sémáitól, ráadásul biztosan nagyon olcsó is volt az elkészítése, ami ugyan önmagában nem érték ugyan, de ha figyelembe vesszük, hogy mennyi pénzt képesek elkölteni egyes márkák csapnivaló filmekre, akkor akár pozitívumnak is tekinthető. Akit a fekete csoki (csokis tej) témakör érdekel, nézze meg a www.epica-awards.com-on a 2005-ös filmek között a tejtermékek kategória győztesét (a brit Spot Thompson Total Com. ügynökségnek a Delta chocolate milk számára készített Blues című filmjét).

Osztályzata: 4

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés