hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vidéken is előrébb lehet lépni, üzeni a Telekom

Az óriásplakátokon virító „TÖBB” a több lehetőségre vonatkozik, falusi lány példáján mutatják meg.

hirdetés

A kampány fő üzenete: A Magenta 1-gyel a Telekom többet ad, hogy többre juthass.

Koncepció: Ma Magyarországon sokan úgy gondolják, hogy nincs lehetőségük előrébb lépni és meg kell elégedniük azzal, ami van. Ez kifejezetten igaz vidéken, ahol sokan úgy érzik, lemaradnak a városi, fővárosi lehetőségekről. A kép persze összetett, a problémák és a megoldási lehetőségek is sokrétűek, de az biztos, hogy a digitalizálódó világ több lehetőséget teremt mindannyiunk számára.

A Magenta 1-ben foglalt szolgáltatásokkal és eszközökkel helytől függetlenül lehetséges többre jutni, a Telekom szolgáltatásait összefogó szolgáltatás csomaggal a tanulás, a munka és a szórakozás is új szintre emelkedhet. A kampány első fázisa arra tesz kísérletet, hogy a megszokottól eltérő szereplőkkel, élethelyzetekben dramatizálja az előrejutás sikerélményét, a kampány további szakaszaiban a Telekom valós történeteken keresztül mutatja majd be, hogy a digitális mindennapok hogyan tették lehetővé a többre jutást szereplőinknek.

Kampánycél: A Telekom célja, hogy mindenki számára közelebb hozza a Most lehetőségeit, hogy előre léphessenek, és a digitális világ adta eszközökkel érvényesüljenek, újabb lehetőségekhez jussanak. A kampány célja a Magenta 1 újrapozícionálása, mint digitális eszköztár, aminek segítségével a legtöbbet hozhatják ki a lehetőségeikből – a Telekom számára ez jelenti az előrelépést a Mostba.

Az alkotók listája

Megbízói oldal: Magyar Telekom
Márka és lakossági kommunikációs igazgató: Szabó Béla
Marketingkommunikációs vezető: Kovács András Péter
Marketingkommunikációs senior menedzser: Barta Emese, Tóth Balázs
Média stratégia: Kovács Krisztina
PR és social stratégia: Szászkő Annamária Nóra
Márka senior szakmai irányító: Bödör András

Kreatív ügynökség: Mito
Creative director: Marosi Gergely, Pőcze Balázs, Vizi Balázs
Lead creative: Babucs Péter
Senior creative: Endrődy Szabolcs, Csikó Bogi
Art director: Tánczos Korinna, Csekk István, Csík Hargi
Senior DTP operator: Magyar Beatrix
Senior graphic designer: Szabó Sándor
Senior interactive designer: Hegyi Krisztián, Wetzel András
Lead strategic planner: Csurgó Brigi
Strategic planner: Dinh Dorottya
Account director: Szandi Gergely
Senior account manager: Vass Dávid, Hadacs Bálint
Account manager: Szerdahelyi Gréta
Development team lead: Dubravszky József
Senior Production Manager: László Csaba
Production Manager: Soós Enikő

Gyártóház: Focus Fox
Producer: Szabó Edit
Gyártásvezető: Násztor Bence
Rendező: Ungvári Dávid
DOP: Garai Gábor
Utómunka supervisor: Deimanik Balázs
Colorist: Bartha Szabolcs
Vágó: Lehel Olivér
Látványtervező: Kővári Kata

Médiaügynökség: Wavemaker
Deputy business unit director: Arany Tünde
Integrált stratégiai tervező:  Jenei Tímea

PR ügynökség: Uniomedia
Account director: Szabó Hedvig

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés