hirdetés
hirdetés
hirdetés

Viccesen prosztó plakátja van az antihős-filmnek

De Valentin-napra is készülnek már. 

hirdetés

Az itthon talán kevésbé ismert Marvel-képregény, a Deadpool februárban jön filmváltozattal, a főszerepet Ryan Reynolds fogja játszani. Deadpool egyépként már szerepelt az X-Men kezdetek: Farkasban, akkor is Ryan Reynolds játszotta, most azonban egész estés filmet kap. A film marketingesei pedig most dobtak egy ilyet:


Rendkívül agyalágyult emojivicc, érti mindenki: a halálfej=dead, az emotikaki=poo és a végén az L. 

Néhány nappal korábban meg ezt tették ki a Twitterre, mivel az egyébként komor, véres és vicces film akörül jelenik meg:

Ez a trailere:

Innen

(forrás: Adweek.com/Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magna éves riportja szerint 2020-ra 42 milliárd dollárra fog duzzadni a programmatic piac.

A PanMedia Western médiaügynökség nyert a tenderen.

Egy 33 éves belga fotós Balkánon, Skandináviában és Közép-Ázsiában készült havas képei nyerték az idei versenyt.

Magyar éttermeinek átalakítására készül a cég: év végére öt hazai étterembe jön "a jövő élménye".

Az imázsfilmmel, Facebook-alkalmazással és microsite-tal most először a lakossághoz szólnak.

hirdetés

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Meghosszabbított nevezési határidő: április 21.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

hirdetés
hirdetés