hirdetés
hirdetés
hirdetés

Viasat3, StoryTV - új műsorokkal, új arcokkal

Egy-egy új saját gyártású produkcióval rukkol elő a Viasat3 és a Story TV: az előbbi Korda György és Balázs Klári házaspárral, az utóbbi csatorna pedig Havas Henrikkel erősít. Mindkét televízió reklámkampánnyal hirdeti a műsorokat.
hirdetés
A Korda házaspár utazós valóságshow-ja márciustól látható majd a Viasat3 műsorán. A táncdalénekeseket a Viasat3 kereste meg azután, miután felröppent a hír: Korda György – magánéleti feszültségek feloldásaként – egy világkörüli útra viszi Balázs Klárit.

A megegyezés szerint a főszereplőkkel utazó stáb rögzíti az úti élményeket, és ezt sugározza a csatorna vágott formában.

A produkciót on-air és off-air kampány népszerűsíti februártól. A házon belül készült reklámok többek között közterületen, interneten és a sajtóban futnak majd március végéig. A médiaügyeket a Maximize végezte.

A Story TV is új sajátgyártású műsort indít: a január 28-án induló napi talkshow-t Havas Henrik vezeti majd, aki elsősorban tényfeltáró, közéleti, az embereket leginkább érdeklő aktualitásokkal foglalkozik majd.

A műsort januárban és februárban kampány támogatja. A hirdetések óriásplakátokon, a sajtóban, a rádióban és az interneten jelennek meg. A kampány kreatív- és médiaügyeit a csatorna tulajdonosa, a Sanoma házon belül látja el.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál, a napilapüzletágért volt felelős.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

hirdetés
hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.