hirdetés
hirdetés
hirdetés

Viasat3 - megszűnik Hajós András műsora

Nem hozta a várt nézettséget Hajós András műsora, ezért a pénteki az utolsó friss adás, majd a két ismétlőműsor után a showman produkciója lekerül a Viasat3 palettájáról.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

És nyerj két belépőt a chatmarketing képzésünkre! (X)

A MOME-val közösen készített WWF-kampány érdemelte ki a díjat.

Érdekes játszótéri kísérlettel hívja fel erre a figyelmet a Telekom.

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Hozzászólások (30 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
András a British Council szervezésében a csatlakozó országokból begyűjtött médiaszemélyiségek egyikeként (egyedüli magyarként) van Londonban és ennek a programnak a
része volt a "műsorvezetés" az FCUK-n. Meghallgattunk 3 erz számot is (NFNN, Hello.Tourist!, Pattanásos Asszisztens) és megtudtuk közben élőszóban, hogy a
magyar zenekarok bizony nem annyira tudnak angolul, mint kellene :-)). Hallottunk szép invitációt, hogy jöjjenek a turisták a Margitszigetre, mert az egy szép hely, illetve,
hogy aki turista, az hozzon magával pénzt... :-))

Mondá Hegyi György a
http://www.radiocafe.hu/forum/viewtopic.php?t=378 -on azaz a Rádió Cafe K.e.H.A. fórumában
#
A középiskolában, ahova járok, a minap egy padfirkára lettem figyelmes: Egy kb. 20cm átmérőjű oltár koszorúval, és fölötte egy felirat: "In memoriam K.e.H.A. a
8/a koszorúja, majd alatta az előbbinél nagyobb koszorú, gyertyákkal és virágcsokrokkal: a 9/a koszorúja, örökké emlékezni fogunk Rád..."
#
Én figyelemmel követem Hajós Mester mukásságát és örömmel konstatálom, hogy a port.hu-n a műsorra szavazók száma nem csökkent túl sokkal a műsor sajátságos(amit
alább részleteztem) megszűnése után.
Ezt mindenkinek köszönöm, aki szavaz.
#
IN MEMORIAM:
http://adamweb.try.hu
http://sztupy.lustee.hu
http://hajosandras.lap.hu

A legjobb linkek: KEHA, Magánszám adások, KEHA hangok, rádiókabaré, ERZ klippek stb.

#
Majdnem elfelejtettem! További info itt található: http://www.mutf.hu/index.php?page=2&idx=723.
#
Kedves Mindenki! Habár tudom, hogy későn szólok, de talán vannak köztetek elszántak, akit ez a tény nem zavar. Ma este (április 13.) Tatabányán lép fel Hajós András.
A helyszín: Modern Üzleti Tudományok Főiskolája, B épület, Béla király körtér, a vasútállomástól kb.5-10 percre. A pontos időpont nem teljesen ismert, mivel ez a
"felépés" egy főiskolai talk show keretébe történik meg. Erre a meghirdetett időpont 20 óra. Jó szórakozást!
#
Én, mint Hajós rajongója, sokat gondolkodtam azon, hogy miért szűnt meg a KEHA és egy elég érdekes dologra jöttem rá, de előbb egy pár egymásnak ellentmondó
nyilatkozat:

"Minden erőfeszítésünk ellenére a műsor nem hozta a várt nézettséget." (index) +
"A csatorna a döntést azzal indokolta, hogy a show nézettsége elmaradt a várttól" (index)

"Hajós András új mûsora a Késõ Este Hajós Andrással (KEHA) is majdnem megduplázta a korábbi héten azonos idõben sugárzott mûsorok eredményeit,
és a 18-49-es korcsoportban 4,6 pontos közönségaránnyal futott " (eseménymenedzser)
+
"Az elsõ magyar igazi late night show Budapesten közel 11 százalékos közönségarányt produkált, amely már az elsõ adásával a csatorna legnépszerûbb
mûsorai közé emelte a KEHA-t." (eseménymenedzser)
->Azt hiszem ma Magyarországon kevés olyan csatorna van, amelyik képes 50%-ot dobni a nézettségén 1 műsorral. Ez nekem gyanús...

Itt van egy másik ellentétes nyilatkozat, de ez durvább:

"Az emelkedő tendenciát nem mutató nézettség ellenére a csatorna már-már az üzleti racionalitással is szembe menve újabb lehetőséget kívánt biztosítani a
produkciónak egy részben megváltozott struktúrájú, hetente egyszer jelentkező show tervével. Ám az erről folytatott tárgyalások megrekedtek, megegyezés nem
született." (index)

"Tulajdonképpen a sajtóból tudtuk meg, hogy megszűnik a Késő este Hajós Andrással, a hivatalos értesítés ugyanis még kedden sem érkezett meg"(index)
->Azért ezek után nem csak én mondom, hogy itt másról van szó. mint holmi nézettség. És ekkor találtam egy nyilatkozatot Hajóstól:

"Kaptunk egy huszonhárom pontos listát arról, hogy min kell változtatnunk. Ebben szerepeltek olyan pontok, mint például, hogy legyenek rövidebbek és kevésbé
intellektuálisak a monológjaim, és többet beszéljek szerelemről, divatról" - mondta el a showman, aki nem is értette, hogy a csatorna vezetése miből gondolta hogy el
tud kezdeni egy másik személyiséget játszani, ráadásul, ha ilyen műsort szerettek volna látni a Viasat 3-on, akkor miért nem például Balázst, az RTL Klub délutáni
kibeszélő shwojának műsorvezetőjét próbálták átcsábítani. " (index)

->HOPPÁ! Ezek szerint a Mester az első adás után megsértette a a V3 vezetőségét. Akkor SZEMÉLYES BOSSZÚRÓL van szó? Attól tartok igen.

Persze volt még egy dolog, amire megsértődhetett a vezetőség:
Valamelyik (majd utánanézek dátum szerint) adásban az egyik monológjában elmondta, hogy őt tanították, hogy hangsúlyozni, csapákolni és tegezve kell irányítani a
közönséget. Ezután bemutatta az "új" Hajós Andrást...(Én fetrengtem a röhögéstől)


Hát ez van. Mellesleg hívták a Quizfire-be műsort vezetni, de nem vállalta el. Ez azt jelenti, hogy ő nem műsorvezetőnek tartja magát, hanem egy dolgot akar eladni, ami
különböző okok miatt nem sikerül.
Nagy kár, hogy még mindig visszahúzzuk egymást a sz*rba, ha megtehetjük...
#
...Ha jó(s) a vége.

De nem jó. Nem először fordult már elő és (sajnos) biztos, hogy nem is utoljára, hogy Arcokat, Egyéniségeket tüntetnek és/vagy lehetetlenítenek el.
Jöhet itt bárki, bármilyen adatokkal, kimutatásokkal, de ami tény, az tény, történetesen, hogy a szóbanforgó show, a V3 legnézhetőbb műsora volt.
Az pedig, hogy a "népeknek" mire van igénye(?), eléggé támadható indok.
Egyrészt valóban hatalmasat zuhant kis hazánkban a televíziós kúltura (is), másrészt viszont, a "népek" azt eszik, amit adnak nekik.
És amíg, ilyen kigyúrt, szolizott, de olvasni is alig tudó "sztárokat", bámulnak, addig nem is lesz igényük másra.
Hiszen azt sem tudják, hogy van választásuk.
#
Itt egy kiváló cikk:

http://hvg.hu/szemle/cikk.asp?oID=6200F4EA-7B3E-488E-89BC-9E544A21B4E0
#
A V3 hozott egy jó döntést, hogy támogatja Hajóst és hozott egy jó ötletet (late night show). Viszont sajnos annyira kezdő, tapasztalatlan csatorna, hogy nem hallott a
felfutási időről (mert ő maga is abban él) és elkezdte nyomni a műsort. Ennek lett ez a vége. Heti egy adással kellett volna indítani, hogy a plebs megjegyezzen egy
időpontot.(Mint láttuk három időpontot nem képes megjegyezni)
Ennek az időpontnak pedig -a tv2 esetén tanulva- nézhető időpontnak kellet volna, hogy legyen. A reklámkampány elég gyengére sikeredett, az óriásplakátokból annyi
jöhetett le a népnek, hogy valami hosszúkörmő idióta félárbócos szemmel bámul rám.

A csatornán reklámok után bemutatott promók kifejezetten negatívak állították be aműsort,a Mestert pedig idiótának. Az egyetlen szerintem hatásos kampány a M***o
újságban a képregények melletti hasábban található illusztrált műsorrend volt.

Mindezek ellenére a műsor 50%-os(!!) nézettségemelkedést hozott a csatornának -amit a csatorna nem tagad- és, ami kihatott az egész esti időszakra.
#
Hát (már ha beleugathatok), nem tudom, mennyire van igazad.
Bizonyos mértékig biztosan (a reklámbefogadási hajlandóság és a képzettség fordított arányával kapcsolatban), de a mindennapi élet azért másképp működik. Amikor
lemegyek a szupermarketbe és mosószert, fogkrémet, szappant, sört, üdítőt, sajtot és még ki tudja mit veszek (illetve készülök hozzá), bizony nem tör elő
szkepszisem, nem kezdem buzgón tanulmányozni az összetevők listáját, nem helyezem feltétlenül mindenek elé a rációt, vagyis napi bevásárlásomat nem kíséri olyan
nagyon élénk gondolkodási folyamat, mint te azt képzeled. Szégyen, nem szégyen, bennem is működnek a "tömeg" számára készített reklámok. No jó, nem
vásárolok a TV-shopból csoda kenőanyagokat, fantasztikus ékszereket és elnyűhetetlen késkészleteket, de nagyjából nálam is elérik a hirdetések azt, amit másoknál,
befolyásilják a döntéseimet.
Az, hogy az átlag reklámot butábbnak és semmitmondóbbnak, éppen ezért bosszantóbbnak ítélem, mint gondolkodásban visszafogottabb, ezért e területen tán kevésbé
szenzitív embertársaim, még nem jelenti azt, hogy a hatásuk alól is ki tudom vonni magamat.
#
Kedves psota!

Így ebben a formában már egyetértek veled. Más reklám kell egy értelmiségi célcsoportnak, főleg, ha konkrétan nekik akarsz eladni valamit.
Érdekes, hogy pont a bifiduszt hozod fel: ugyanis az egy olyan üzenet, ami azok számára, akik értenek a gasztroenterológiához, mond valamit. Bizonyos emésztési
betegségeknél direkt ajánlot az ilyen baktériumot (vagy mit) tartalmazó ételek fogyasztása (van ilyen gyermektápszerben is). Így az ilyen betegségekben érintettek
számára is mond valamit, márpedig főleg azoknak, akik tanultabbak. Mondjuk a reklám "mindössze" annyiban gáz, hogy ez a baci gyakorlatilag az összes joghurtban
benne van :-)
#
Kedves Konrad,

valóban kissé röviden fogalmaztam meg gondolataim. Az értelmiségnek valóban nem felesleges reklámot készíteni, hiszen megnyerhetők ők is, de ezekkel a reklámokkal
bajosan. Amikor a gyomorra jótékonyan ható bifiduszról regélnek akkor a legtöbb emberben felmerül a kérdés, hogy az mi a tosz? Amig erre nem kap választ addig úgy fogja
érezni, hogy hülyének nézik, ergo nem valószínű, hogy azt fogja választani. Viszont az IQ <80 célcsoport körében keresett lesz a termék. Én csak azt akartam mondani,
hogy az igazi értelmiségnek ezeknél minőségibb reklám kell ami mellett erős pr tevékenység folyik, mivel az értelmiség gondolkodik is. Ez pusztán a magam véleménye.
Amúgy tisztában vagyok a kutatási eredményekkel és a célcsoport meghatározás szabályaival, de mégis úgy érzem, hogy igenis van különbség a reklám által az
értelmiségben kiváltott reakciók és a már említett célcsoport reakciói közt. Ezt alapoznám, hogy a magasabb iskolázottságú emberek kevesebb százaléka választ
reklám alapján. Valahol olvastam, hogy az emberek hány százaléka tartja megalapozott információforrásnak a reklámot, hány százaléka találja szórakoztatónak stb, nos
a magasabb végzettségűek körében inkább zavaró volt mintsem információhordozó. Igérem előbányászom, hogy tudjak rá tényleg hivatkozni, de addig csak mint
"valahol olvastam" bizonyíttékként kezeljük.
#
Kedves psota!

Írod: "az értelmiséget nem lehet reklámmal megnyerni..."

Nagyon sokat gondolkoztam azon, egy ilyen hihetetlenül sarkított kijelentésre érdemes-e egyáltalán reagálni, vagy ha már reagálok, akkor ne egy rövid, és velős
választ adjak.
Ilyen válasz lehetne például: "Tévedsz!"

De véleményem szerint nem intézhetjük el ennyivel ezt a kérdést. Mindenképpen érdemes ezzel kicsit többet foglalkozni, hiszen olyan téveszme állhat e mögött, ami
véleményem szerint nem tesz jót a szakmának.
Erősen sarkítva ezzel a mondattal ezt írod: "a reklám csak a hülyékre (képzetlenekre, kevésbé műveltekre, nem-értelmiségiekre) hat". Azaz ezzel azt mondod:
a reklámokat 80-120 IQ közé készítsünk, a többi nem érdekes. Azaz mi magunk nem vagyunk már rögtön érdekesek, hiszen mi is az éretlmiséghez tartozunk. Nem érdekesek
a tanárok, az orvosok, a mérnökök... lehetne sorolni. Ez pedig innentől abszurd. Én legalábbis így érzem.

Kifejtenéd, hogy ezt a kijelentésed pontosan hogyan értetted? Milyen tapasztalati vagy tanult dolgokat tudsz felhozni, ami ezt bizonyítja? Szivesen vitatkoznék erről, akár
egy külön topic keretében is!
#
az értelmiséget nem lehet reklámmal megnyerni...
#
Mikor fogjuk megérni, hogy a médiák ne csak az átlagpógárra nyomuljanak átlagsz@rral? Itt van ez a kis (szimpatikus) TV - szerintem gazdasági szempontból is jó
választás lenne az értelmiségre hajtani, a tömeg 5%-ának elnyerése helyett. Sokkal nagyobb nézettséget úgysem tudnak elérni ebben a szegmensben, mert mindenki az IQ80-as
csoportra hajt. És az értelmesebb emberek általában többet is költenek, úgyhogy el lehetne magyarázni a hirdetöknek is, hogy ne csak a számokat nézzék.

Hajósról pedig az a véleményem, hogy baromi jó a humora (Havas Henriket is milyen szépen lealázta :)), de azt látni kell, hogy ennyi pénzböl, ennyi idö alatt ennél
többet nehéz lenne kihozni. Heti egy müsor több lett volna. Vagy hogyha gyakrabban akarják, akkor sokkal több segítséget kellett volna adniuk.
#
A Megasztárok hátszelesek lennének? Hmm...

A Hajós Alfrédot meg hiányolni fogom, de igazából 5 percnél többet sose láttam belőle. Nekem néha tetszett a humora, főleg amikor sztorit mesélt.

sumi
#
és persze hátszelesek...
#
Lesz helyette öt másik
#
Nekem tetszett a műsor. Nem beszüntetni, hanem egy korábbi időpontra kellett volna tenni, akkor nagyobb sikere lett volna( Pl. a VV3 idejében).
#
Bevallom őszintén, a másik kereskedelmi csatornán jobban tetszett a műsoro, a mostani, Nekem erőltetettnek tűnt! Nekem amúgy szimpi volt a pali, egyszer taliztam vele
élőben, egy iskolás csoport kiséretében.
Pedig a VIASAT 3 palettáját színesítette egy kicsit.
#
Szerintem kár.
Hajósnak valóban sajátos a humora, mégpedig sokkal spontánabb(nak látszik mindenesetre) és pengébb, mint a média felkent humoristái vagy "szórakoztató
szakenberei" kilencvenkilenc százalékának. Az én véleményem szerint. Az persze lehet, hogy tényleg tömény volt egy kicsit, mondjuk heti kettő adásnál gondosabban
lehetett volna szerkeszteni, voltak üresjáratok néhány műsorában.
Ha mindenki elérné legalább a hetven százalékát az ő nívójának, az jó lenne!
#
Sziasztok!

Én nem szeretem. Az ember sem szimpatikus, illetve nem tetszik a humora.

Szerintem az egyetlen érdemleges műsor most a Megasztár, hihetetlen tehetséges emberkék.
#
A fene egye meg! Folyton készültem, hogy megnézzem, de sose volt idôm, most már nem láthatom. Lemaradtam!! Sajnálom! Most már csak a közvetlen környezete élvezheti a
humorát. Ami klassz!
#
stílusa az lehet, de én a fizimiskáját nem bírtam, ezért a stílusát meg sem vártam.
#
Van egy sajátos stílusa, az biztos, de nekem speciel bejön. Sőt, én odakapcsoltam, ha éppen ráértem nézni, és nem el :-)
#
Ln ránézni se tudtam a palira, nemhogy egy egész műsort végignézni. Számomra a képernyőn keresztül unszimpi volt.
#
végre
#
Megjegyzés1:
Bevallom én is kedveltem, de szerintem a koncepció, miszerint hetente 3x kell futni a show-nak....

...nem nagyon értettem! Lehet, hogy egy kicsit sok volt?

Megjegyzés2:
A másik kereskedelmi csatornán futó első H.A. műsor egyébként jobban tetszett, pl. nem volt benne politikai megnyílvánulás, műsorszerkezet, díszlet...

..de hát kinek a pap, kinek a papné!

Lear
#
az egyetlen nézhető műsor volt, nagy baklövés.
áááááááááá

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

Jeff Bezos cége 13,7 milliárd dollárt fizet érte.

Kalamár Tamás, a Barátok közt korábbi producere vezeti a sorozat stábját.

hirdetés
hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.