hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vezető kreatívot igazolt a Café

Ónody Bogi személyében a Young & Rubicamtől igazolt creative group headet (kreatív csapatvezetőt) a Café Communications.

hirdetés

Márciusban új group head érkezett a Café Communicationshöz, Ónody Bogi. A szakember korábban a Team, az ACG és a Young & Rubicam szövegírójaként szerzett tapasztalatot, utóbbinál 2014-től már group headként dolgozott. Ónody elsősorban az OTP számára készülő munkákat fogja irányítani a creative group head pozícióból, amelyet korábban Kaldenecker Antalt töltött be, aki több év kihagyás után ismét egy rádiónál, a Sláger FM-nél folytatja karrierjét a reggeli műsor főszerkesztőjeként.

Ónody Bogi
Ónody Bogi

A Café Communications tavaly nyár végén alakította át a kreatív csapat struktúráját, megszüntetve a kreatív igazgató posztot. „Az elmúlt években azt tapasztaltuk, hogy az online és a digitális változások olyan robbanásszerűen sok felületet és csatornát eredményeztek, hogy egy-egy ügyfél összes kampányának az átlátása már több embert kíván. A nagy ügyfeleink, például Coca-Cola vagy az OTP feladatai olyan projektszámmal futnak, amely lehetetlenné teszi, hogy az ügyfelekkel egy központi nagy kreatív igazgató foglalkozzon. Ezért úgy döntöttünk, hogy a már meglévő group head pozíciót fejlesztjük tovább, amit házon belül jobban szeretünk head of idea-nak nevezni” – indokolta a változtatást Simon Zoltán, a Café Communications ügyvezetője.

Simon Zoltán
Simon Zoltán

A cég közleménye szerint az elmúlt félév alapján elégedettek az átalakítással, laposabb, agilisabb, rugalmasabb szervezet jött létre, ahol a csapatok maguk alakítják ki saját folyamataikat, csak tág ügynökségi keretek léteznek. A váltással párhuzamosan többek között influencer marketingre, branded contentre és Youtube-ra specializálódott szakemberek csatlakoztak a csapatokhoz.

Közleménye végén friss tendernyeréseiről is beszámol az ügynökség: 2017-ben a Rama, a Paramount és az Ingalan.com tenderét nyerték meg, a Fanta és a Volkswagen esetében már meglévő ügyfeleknél is sikerült új területekhez bekapcsolódni az ügynökségnek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyereményjáték is kapcsolódik hozzá, a nyertesek közösen edzhetnek a legendával.

Tartalommarketing és pr lesz a feladatuk.

Május 1-ig várják a szavazatokat.

Családi okokra hivatkozik.

Az ingatlanfejlesztő csoport meghívásos tenderen a Person munkáját találta a legmeggyőzőbbnek.

hirdetés

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Díjátadó: május 17-én, az A38 Hajón.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

hirdetés