hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vezető kreatívigazgatót cserélt az Ogilvy

Újabb változás történt az Ogilvy & Mather budapesti kreatívrészlegének élén: Bartek Rams távozott, helyét régi/új szakember vette át.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Már egy ideje fejlesztik, a bétát a legnagyobb világmárkák is kipróbálták már. 

Visszatérés Epipóba, Anyáim története és a Dívák is érkezik az HBO-ra és az HBO GO-ra idén és jövő év elején.

Hamarosan indul az NBA-szezon Amerikában, a Sport TV pedig ráhangolásképpen július 12-től három vasárnapon keresztül magyar kommentárral mutatja Jordan karrierjének 3 ikonikus mérkőzését.

Kollányi Zsuzsi, Lotfi Begi és DR BRS újragondolták a Régi nyár című slágert.

A Vodafone Magyarország júliustól az ügyfélszolgálatos kollégái számára is lehetőséget biztosít a folyamatos távmunkára.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (6 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Sok sikert, Feri, ezek szerint nem csinálsz rólam filmet...
#
nem tom, ki vette észre, de annyira vicces, hogy minden érkező új kreatív úgy be van harangozva az ogilvynél, mintha egyenesen bill bernbach érkezne hozzájuk, aztán meg
kis idő elteltével megy mind a levesbe. na, annak már koránt sincs akkor sajtója.
#
Andreát lehet szidni, de azért valljuk be egy dolgot jól csinál: az ügyfélszerzész és a lobbizást.
amíg új ügyfeleket hoz a céghez úgyse fogják lapátra tenni. egyébként meg a válsággal mindent meg lehet magyarázni manapság, Andrea pedig kint jól tudja csűrni
csavarni a szavakat
#
Sajnos más nagy nevek is vannak, ahol a hálózat egyik gyenge pontja a magyarországi cég. Nagy divat a trénikkel megcsináltatni a munkát (költséghatékonyság!), sok
ügyfél pedig még be is veszi azt a parasztvakítást, amit néhány cég művel kreatív munka címén. A végeredmény a sok - jó esetben - középszerű reklám. Persze
tisztelet a kivételnek...
#
Én azt nem értem, hogy mit csinálnak az ő főnökei. Hisz nincs az ügynökségnek se értékelhető portfóliója évekre visszamenőleg, se elfogadható személyzeti
munkája, se semmije. Az ügyvezetőnek fogalma nincs arról, mit jelent valójában a szó: reklámügynökség. Már rég röpülnie kellett volna, hiszen a trükkök, amikkel
túlélni próbál, sokáig nem folytathatók.
#
Ami az Ogilvyben az utóbbi 4 évben folyik, az vicc. Azt nem értem, hogy kit igazgatnak a kreatív igazgatók? Ugyanis nincsenek kreatívok... Trénikkel dolgoznak.
Pető-Dickinson Andrea megette az összes kreatívot...

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

hirdetés

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés