hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vezető kreatívigazgatót cserélt az Ogilvy

Újabb változás történt az Ogilvy & Mather budapesti kreatívrészlegének élén: Bartek Rams távozott, helyét régi/új szakember vette át.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Ingyenesként hirdetik a szolgáltatást, és bár az is, de a felhasználók üzleti hasznot hajtanak a cégnek, tehát nem ingyenes – okol a versenyhivatal.

A Gemius kutatása szerint az egész hónapban egyenletesen magas volt a reklámköltés a retail és a telco-cégeknél.

Kurják Gábor tölti be a Kraftwerk Experience Design & Production kreatívigazgatói posztját.

Tökéletes külsejű és mosolyú huszonéves influencerek helyett az énekesnőt választotta új kampányához a képmegosztó.

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (6 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Sok sikert, Feri, ezek szerint nem csinálsz rólam filmet...
#
nem tom, ki vette észre, de annyira vicces, hogy minden érkező új kreatív úgy be van harangozva az ogilvynél, mintha egyenesen bill bernbach érkezne hozzájuk, aztán meg
kis idő elteltével megy mind a levesbe. na, annak már koránt sincs akkor sajtója.
#
Andreát lehet szidni, de azért valljuk be egy dolgot jól csinál: az ügyfélszerzész és a lobbizást.
amíg új ügyfeleket hoz a céghez úgyse fogják lapátra tenni. egyébként meg a válsággal mindent meg lehet magyarázni manapság, Andrea pedig kint jól tudja csűrni
csavarni a szavakat
#
Sajnos más nagy nevek is vannak, ahol a hálózat egyik gyenge pontja a magyarországi cég. Nagy divat a trénikkel megcsináltatni a munkát (költséghatékonyság!), sok
ügyfél pedig még be is veszi azt a parasztvakítást, amit néhány cég művel kreatív munka címén. A végeredmény a sok - jó esetben - középszerű reklám. Persze
tisztelet a kivételnek...
#
Én azt nem értem, hogy mit csinálnak az ő főnökei. Hisz nincs az ügynökségnek se értékelhető portfóliója évekre visszamenőleg, se elfogadható személyzeti
munkája, se semmije. Az ügyvezetőnek fogalma nincs arról, mit jelent valójában a szó: reklámügynökség. Már rég röpülnie kellett volna, hiszen a trükkök, amikkel
túlélni próbál, sokáig nem folytathatók.
#
Ami az Ogilvyben az utóbbi 4 évben folyik, az vicc. Azt nem értem, hogy kit igazgatnak a kreatív igazgatók? Ugyanis nincsenek kreatívok... Trénikkel dolgoznak.
Pető-Dickinson Andrea megette az összes kreatívot...

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

hirdetés

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés