hirdetés

„A nagymamámnak és a kislányomnak is megkapó” – így készül Veszprém a kultfővárosi évre

Még 2019-ben nyerte el a Veszprém-Balaton 2023 arculati pályázatát a Hidden Characters. A győztes pályamunka részletei mellett arról is kérdeztük a szervezőket, milyen városok példáit követnék, és miért fontos jóelőre tisztázni a helyiekkel, a városvezetőkkel, hogy mit jelent a régiónak a kulturális fővárosi év.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A korábban Amerikában futó Whopper Detour-kampány mutációja tűnt fel a finneknél.

A távolságtartás ellenére fesztiválélményt ígérnek a szervezők.

2020 első félévének legnézetettebb sorozata a Westworld volt a felületen. Június hónapban a Nagy Katalin - A kezdetek volt az élen.

Az Apa és a Gyereklélek sem jelenik már meg különálló magazinként.

A márka és az AMV BBDO kampánya garantáltan díjvárományos már a beharangozó videó alapján is.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!