hirdetés

Veszélyesen gyönyörű a Kreatív új ruhája

A logónk is megújult, amit az Artificial Group CGI-címlapjával avatunk fel. És még a most megjelent magazinban: M+ nyertes kampánycsapatok, a brit nagykövet, a Next 9 és a Konyhakör alapítói és az Alvilág készítői!

hirdetés

Folyamatos apró változtatások után a most megjelent 2019/03 számmal lecseréltük a Kreatív dizájnját: Bukta Anikó korábbi laptervét tervezőgrafikusunk, Földi Viktor frissítette fel alaposan, lényegében csak a piros-fekete betűszínkombinációt megőrizve. „Nem csak a betűtípus változott, de sokkal nagyobb szerep jut a fotóknak, illusztrációknak, kiemeléseknek, és a szövegkép is egységes tördelést kapott” – foglalja össze az eddigi munkát Viktor. A következő lapszámban az új layout részeként további új rovatok is debütálnak, de ezekről majd mesélünk akkor.

Viktor új emblémát is tervezett nekünk, amely saját betűtípusára épül. „Az új logót egy korábbi, a bécsi Iparművészeti Egyetem kurzusára készített, Resto  c. munkám inspirálta. Abban a projektben környezettudatos módszereket kellett a formatervezésben alkalmaznunk, én pedig egy már létező betűtípust terveztem újra úgy, hogy bizonyos betűket – például j helyett fordított f-et használva – »újrahasznosítottam«. Ez az elv köszön vissza a Kreatív új logójának e betűjében is. A címlap is minimalistább lett, hiszen a logó mellől eltüntettük az egyéb információkat.”

A címlapon Oscar-gyanús szituációban szerepel Haberland Attila és Ávéd István, az Artificial Group két alapítója, akikkel abból az alkalomból interjúztunk, hogy az év ügynöksége lettek a Kreatív és a MAKSZ közös M+ Listáján.

A listánál maradva bemutatunk három kampánycsapatot is, a legtöbb díjjal kitüntetett kampányok készítőit az Artificial, a Mito és a Café Communications gárdájából. Az artificialösök a Telenornak készített anyák napi kampányról, a mitósok az OTP Bank oldalán futó interaktív Punnany Massif koncertstreamről, a cafésok az Audinak kitalált, az autóban rögzített rádióreklámról mesélnek.

Bemutatkozik Győri Krisztina és Híves Bea új pr ügynöksége, a Next 9 és Tenner Benjámin gasztro+élmény ügynöksége, a Konyhakör. A Wavemaker globális fejlesztési vezetőjétől (úgy hívják, Ajit Varghese) azt kérdeztük, meddig gondolhatja újra egy médiaügynökség a szolgáltatási területét, mielőtt az anyacég WPP az ujjára csap, hogy már a holding reklámügynökségeinek pályáján seper, és azt is kielemezzük, mi jön azután, hogy a busás megtérülésekhez szokott befektetők kiszerettek az olyan amerikai médiaüdvöskékből, mint a Buzzfeed vagy a Vice.

Köbli Norbert forgatókönyvíróval és Ujj Mészáros Károly rendezővel az új RTL-sorozat, az Alvilág látványvilágában merülünk el (avagy Csepel végre a képernyőn!), és feltérképezzük a hazai kortársékszer-színteret Börcsök Anna, Fazekas Veronika és Lőrincz Réka munkáin és gondolatain keresztül. Fiatal kreatívjaink ezúttal Takács András és Rajkó Mihály copy-art párosa, akik a VMLY&R-nél dolgoznak és tavaly Cannes-ban is pörögtek egy kört. Fiatal filmesünk Duszka Péter Gábor vágó, aki legutóbb a most induló, szabadságharcos Guerillán dolgozott.

A Kreatív érdekes új szokása, hogy időnként a politika, a pr és az épülő kereszténydemokrácia hármas határvidékén Budapestre akkreditált diplomatákkal beszélgetünk. Tavaly az északi országokkal tettük ezt egy közös programjuk kapcsán, most Iain Lindsay brit nagykövet lett a spontán turnénk következő állomása, az apropót pedig, persze, a Brexit-mizéria adja.

A KPMG-vel közös rovatunkban írunk arról, hogyan vehetik hasznát a kulturális intézmények a mindenféle fancy közönségmenedzsment megoldásoknak, és Sólyom Balázs digitális szakember jóvoltából egy új rovatot is avatunk, amelyben először a performance kampányok fogalomkörét igyekeznek körberajzolni Balázs és az általa megkérdezett szakemberek. Nádori Péter az adatvédelem és a szólásszabadság konfliktusáról elmélkedik, és egyből a lap elején helyet adtunk az Indiegogót februárban felszántó új magyar képregény, Az utolsó előtti huszár első kockáinak és címlapterveinek is.


Már az újságosoknál!

Ezekben a Relay és Inmedio üzletekben biztosan megtalálod a Kreatívot:

Budapest: Allée, MOM, Mammut, Hegyvidék Központ, Aréna, Savoya Park, Campona, budaörsi Tesco, óbudai és soroksári Auchan, Váci utca, Városház utca, repülőtér T2

Batthyány tér HÉV, Deák tér, Kálvin tér, Ferenciek tere, Árpád híd, Örs vezér tere, Déli pályaudvar, Klinikák, Népliget, Nyugati pályaudvar, Lehel tér, Blaha Lujza tér, Ferenc körút megállók

Debrecen (Malompark, Tesco, Árkád, vasút), Győr (Árkád és Győr Plaza), Kecskemét (Március 15. utca), Komárom (Igmándi utca), Miskolc (Tesco, Auchan), Nagykanizsa (pláza), Nyíregyháza (Korzó), Orosháza (vásárcsarnok), Pécs (Árkád), Sopron (Széchenyi tér, Tesco), Szeged (Árkád), Székesfehérvár (Alba Plaza, Auchan), Szolnok (Volán üzletház), Szombathely (vásárcsarnok, vasútállomás), Tatabánya (Vértes Center), Veszprém (Kossuth utca, buszpályaudvar), Zalaegerszeg (Tesco, buszpályaudvar)

Ha inkább online rendelnéd meg a példányodat vagy szétnéznél az előfizetési csomagok között, akkor erre tovább!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!