hirdetés

Kijössz a moziból, és pontosabban látod a helyed a világban

Egy tervezőgrafikus és két reklámos szakember felel immár 3 éve a Verzió filmfesztivál arculaáért. Velük beszéltük át, hogy miért felüdülés nekik ez a munka, mikor van értelme egy ügynökségnek fontos társadalmi ügy mellé állnia, és hogy szabad-e provokálni a villamoson utazókat.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Mito Performanece üzletága felel a Nokia teljeskörű médiafeladatainak integrált tervezéséért és vásárlásáért.

Ingyenesként hirdetik a szolgáltatást, és bár az is, de a felhasználók üzleti hasznot hajtanak a cégnek, tehát nem ingyenes – okol a versenyhivatal.

A Gemius kutatása szerint az egész hónapban egyenletesen magas volt a reklámköltés a retail és a telco-cégeknél.

Kurják Gábor tölti be a Kraftwerk Experience Design & Production kreatívigazgatói posztját.

Tökéletes külsejű és mosolyú huszonéves influencerek helyett az énekesnőt választotta új kampányához a képmegosztó.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!