hirdetés

Kijössz a moziból, és pontosabban látod a helyed a világban

Egy tervezőgrafikus és két reklámos szakember felel immár 3 éve a Verzió filmfesztivál arculaáért. Velük beszéltük át, hogy miért felüdülés nekik ez a munka, mikor van értelme egy ügynökségnek fontos társadalmi ügy mellé állnia, és hogy szabad-e provokálni a villamoson utazókat.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Nielsen 2020 első féléves elemzése csak megerősíti azt az érzetet, hogy a lakosság nagy része a tévéhez fordult információkért a rendhagyó helyzetben.

Várható volt, hogy valaki megpróbálkozik ott is az európai formátummal.

Ha már úgyis annyira olcsó megint a hamburger, mint 30 évvel ezelőtt.

Liverpool nem egy város, hanem egy külön ország, külön szabályokkal.

Megunták a hamis IKEA-pólókat, előálltak egy saját kollekcióval.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!