hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vernyik Imre a Nexusnál

Vernyik Imre, a Nexushoz csatlakozott. A korábban OMD-s és PHD-s szakember arra törekszik, hogy új munkahelyének tevékenysége elmozduljon az integrált kommunikáció felé.

hirdetés

22 év szakmai tapasztalattal rendelkezik a Nexus új munkatársa: Vernyik Imre BTL-vezetőként csatlakozott a céghez.

Vernyik Imre kinevezése kapcsán azt mondta, céljuk, hogy az ügynökség elmozduljon az integrált kommunikáció felé, munkájukban nagyobb hangsúlyt kap a koncepció, illetve, hogy mi a probléma, amit a kommunikáció eszközeivel kezelniük kell.

Vernyik Imre
„A lényeg a folyamat - és annak minden eleme - valamint, hogy a kiinduló problémát ne csak megoldjuk, hanem eladás is legyen belőle, hiszen ez az ügyfelek legfőbb célja” – véli a szakember.

Szemléletmódja nyomán az ügynökség arculatváltásra is készül, ennek részleteiről később számol be a cég.

Vernyik Imre éppen három éve távozott a PHD Magyarország ügyvezetői pozíciójából, akkor úgy fogalmazott, azért lép ki, mert rájött, hogy a médiaügynökségi és multinacionális lét nem az ő útja.

Pályafutása elején az ő nevéhez fűződött a Budapest Bank Belvárosi Igazgatóságán az értékpapír csoport létrehozása, aztán stratégiai igazgatóként közreműködött a PanMedia Western üzletfejlesztésében, majd az OMD Hungary vezetésében. Vernyik Imre alapító tagja és tulajdonosa a Hídvégi Vernyik Media & Entertainment Vállalkozásnak, valamint részt vett a Free Branded Smogmask ötlet  vállalkozássá fejlesztésében és bevezetésében.

A szakemberrel a Kreatív októberi számában olvashatnak majd interjút.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A McCann Stockholm megtalálta a módját, hogy a gyerekek önszántukból operába akarjanak menni. Persze volt benne egy kis trükk.

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

A jövőben a márka nem fog olyan modellekkel sem együttműködni, akik nem hajlandók az igazi arcukat mutatni.

A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik.

A frissítés bevezetésének szükségessége, valamint mindkét oldal reakciója érthető.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés