hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vérjégkrémtől a Family Guy-os zsidózásig

Guszta listát állított össze a Yahoo TV az eddigi Emmy-várományos sorozatokat népszerűsítő hirdetésekből.

hirdetés

A Yahoo TV összegyűjtötte a 10 legjobb hirdetést az Emmy-ről. A tévés produkciók, elsősorban sorozatok legrangosabb díjátadójához ugyanis nagyon sok reklám készül, amely az adott produkciót ajánlja a szavazók figyelmébe. Ezek gyakran művészi igényességgel megrajzolt hirdetések, vagy legalábbis viccesek. A Yahoo szerint ezek a legjobbak:

1.

Dexter gyilkos kombója egy ártatlannak tűnő jégkrémdesszert dupla csokival, vaníliajégkrémmel és persze némi vérvörös cseresznyekrémmel.

 

2.

A Top Chef főzőműsort a házigazda Padma Lakshima csokinyalógatós képe tette esélyesebbé.

 

3.

A Modern Család végül 4 díjat is nyert abban az évben, Sofia Vergarának mégsem kellett meztelenül futnia. Sajnos.

 

4.

A Netflix „House of Cards” című sorozatát népszerűsítette azzal, hogy Los Angelesi lakástulajdonosokat kért meg arra, hogy helyezzék ki a molinóját. Cserébe 6 hónapos Netflix előfizetést, a Vörös keresztnek ajánlott 50 dolláros adományt vagy 50 dolláros American Expressz ajándékkártyát kaptak.

 

5.

Mivel az NBC két esélyes vígjátéksorozata is díj nélkül zárta az Emmy-t, a csatorna Matthew Hirschfelddel rajzoltatta meg ezt a hirdetést, amely a Varietyben jelent meg.

 

6.

Az Ítélet Családot népszerűsítette ez a rajz a New Yorkerben.

 

7.

A humorista Jimmy Kimmel ajánlja magát a nézők figyelmébe ezzel a nagyszerű képpel. Egyébként Melissa Leo csillogó Oscar-reklámját parodizálta a fotóval.

 

8.

Az HBO Girls című sorozatának mutatott be a Family Guy ezzel a hirdetéssel.

 

9.

Conan O”Brien-nek a 150 faktoros naptej használatában elért páratlan sikeréért.

 

10.

Ezt persze a hollywoodi újságok egyike sem merte lehozni, de azért e-mailben megkapták a potenciális szavazók.

(forrás: Yahoo.com)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szerinte kevés a forrás, az unió pedig még mindig nem érti, hogy a demokrácia léte függ attól, eljutnak-e a lakosokhoz a valódi információk.

A Hirado.hu vezetését egy hónapja vette át a Lokál nevű kormányközeli bulvárlaptól érkezett Leitner Attila. 

Naomie Harris, a James Bond-filmek sztárja és Brian Eno brit zenész is közreműködött a rövidfilmben.

Ennél többet csak focira költött eddig a közmédia. a 2020-2022 közötti futamokért kellett ennyit fizetni.

A jellegzetes ta-damm hang megmarad, de a mozikba jobban passzoló, hossszabb zenei felvezetés előzi meg a védjegyszerű kezdést.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés