hirdetés
hirdetés
hirdetés

Végre van menő, de nem pónis póló is kislányoknak

A Marie Curie-s pólóval megtalálták az optimumot a Targetnél.

hirdetés

Nagyot ment tegnap a Redditen egy apukának a bejegyzése, aki büszkén mutatta meg, hogy milyen klassz pólót cserkészett be a lánya (az anyukája segítségével) a Targetban. A Target az USA-ban a Walmart után a 2. legnagyobb diszkontáruház.

A póló egyik oldalán annyi van, hogy Stay curious (Maradj kíváncsi), a másikon meg egy kétsoros intro a radioaktivitást kutató Marie Curie munkásságáról: aki amellett, hogy kétszer is nyert Nobel-díjat (az elsőt férjével és Henri Becquerellel a fizika területén, a másodikat egyedül a kémia területén végzett munkájáért, a rádium és polónium felfedezéséért), arról is híres, hogy ő volt a Sorbonne első női professzora (1903).

A Targetnél, ahogy ebben a cikkben összefoglalják, már korábban is jelentek menő, tudományos pályára csábító pólók, de itt szerintünk remekül sikerült ötvözni az üzenetet a kislányok által kedvelt (vagy megszoktatott) rózsaszín színvilággal és grafikával. 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Beni az Iskolakezdés együtt! segélyakciót támogatja.

Bemutatjuk Trackmant, a vagány Vágányembert, akit szakmai zsűri választott ki!

Egymilliárd dollárt szánnak rá jövőre, és elsőre tíz showműsort inditanak vagy vásárolnak meg.

A Hégető Honorka-díjra szeptember 15-ig lehet nevezni.

Hogy működésük megfeleljen az EU új adatvédelmi törvény szabályozásának.

hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés