hirdetés
hirdetés
hirdetés

Végre döntött a Coca-Cola

Két nemzetközi reklámügynökség nyerte a Coca-Cola jövő évi márkaprojektjeire kiírt kreatívtendert. Az italmárka négy ügynökséget hívott meg.
hirdetés

A Leo Burnett és a McCann Erickson nyerte a Coca-Cola szeptemberben kiírt tenderét. A 2009-es márkaprojektekre szóló pályázatra az üditőgyártó négy ügynökségi partnerét, a Publicis-t, az Ogilvy & Mather-t, a Leo Burnettet, valamint korábbi együttműködésük alapján a McCann Ericksont hívta meg.

A győzteseknek a magyarországi vállalat márkáihoz tartozó kreatív ötletek továbbfejlesztésén, és az adott integrált marketing kommunikációs kampányok adaptációján kell majd dolgozniuk. Hogy konkrétan mely márkákon melyik ügynökség fog dolgozni, még nem döntötte el az italcég, a projekt átadások folyamatban vannak.

A sajtóközlemény szerint a kiválasztási folyamat egy, a vállalat által létrehozott komplex kiértékelési modell alapján történt, amit kimondottan erre a kreatívügynökségi tenderre fejlesztettek ki, maximálisan figyelembe véve a vállalat helyi igényeit. A felkészülési folyamatban az ügynökségeknek támpontot adott a vállalat által előzetesen kommunikált értékelési szempontrendszer.

A Publicis 2005-től volt a Coca Cola ügynöksége, és olyan kampányokon dolgozott az italcégnek, mint „Kicsiknek, nagyoknak” remek honosítása, emellett ők vitték a SoundWave márkanév bevezetését is. A Leo Burnett eddig is dolgozott a Coca-Colának, a Coke Zero márka tartozott hozzájuk.
 



A Coca-Colához kapcsolódó információ, hogy a vállalat jelenleg is tenderezteti az online partnereit, aminek az eredményét a rövidesen nyilvánosságra hozzák. A vállalat jelenlegi online ügynöksége a Neo Interactive.
 





 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés