hirdetés
hirdetés
hirdetés

Végre reklámban is beismerik, hogy az Erős Pista minden ételt feldob

Az Univer új kampánya szerint igenis szabad játszani az étellel. Kampánybejelentő.

hirdetés

A szeptemberben induló kampányában az élményszerű ételkészítésre és -fogyasztásra buzdít az Univer. Az online csatornákon már látható, majd tévében is folytatódó reklámok azt mutatják be, hogy az Univer sokféle ételízesítőjével bárki megélheti a gasztronómiai újítások örömét. 

Kreatívkoncepció

Nekünk, magyaroknak már gyermekkorunk óta jól ismert a mondás, hogy nem szabad játszani az étellel. Ez jól leírja az ételhez fűződő viszonyunkat: táplálkozásunkat komolyan vesszük, ragaszkodunk a hagyományokhoz, amelynek az is része, hogy ne pazaroljuk az ételt. A mindennapok gasztronómiájának fejlődésével azonban az ételkészítés is demokratizálódik, szinte bárkinek lehetősége nyílik arra, hogy a táplálkozását, főztjét változatossá tegye.

Az Univer reklámjaiban egy nyelvi csavarral új, pozitív értelmet kap az eredeti mondás. A Játssz az étellel! kampány bemutatja azt, hogy az Univer ételízesítőivel a főzés sosem válhat unalmassá, mindig adódik arra lehetőség, hogy akár a hagyományos ételeinket is ötletes, változatos és játékos formában készíthessük el. Ha így „játszunk az étellel”, akkor nem kell tartanunk attól, hogy az unalmasság, a megszokás miatt pazarba megy a főztünk. 

A fenntarthatóság szempontjait tiszteletben tartó, ugyanakkor ötletteli sütés-főzést népszerűsíti az Univer a 2019 szeptemberében kezdődő Játssz az étellel! reklámkampányával, amelyben a „Nevess jóízűen!”, „Dobd fel az ételt!”, „Gyúrj a meglepő ízekre!”, „Csavarj egyet a megszokásokon!” szlogenekkel buzdítja a fogyasztókat az örömteli gasztronómiai élményekre.

A kutatások azt mutatták, hogy a megkérdezettek „magic” hatást tulajdonítanak az Univer termékeknek. Az Univer Product jónéhány olyan terméket gyárt a Piros Aranytól a Gulyáskrémen, Hagymakrémeken át az Erős Pistáig, amely egyszerre fontos eleme a hagyományőrzésnek és az ízélményekben gazdag útkeresésnek. 



Az alábbi werkvideóban pedig azt is megnézheted, hogyan készültek a szpotok:

ALKOTÓK LISTÁJA:

Megbízói oldal

Megbízó: Univer Product Zrt.
Vezérigazgató: Molitórisz Károly
Értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettes: Fleischmann Krisztina
Marketing vezető: Bazsó Rita

Ügynökségek:

Reklámügynökség: ACG Reklámügynökség Kft.
Head of strategy: Molnár Eszter
Kreatívigazgató: Nagy László
Creative Group Head: Sallai Ervin
Art director: Tarján Péter, Nagy Gergely
Copywriter: Oláh Szofi
Client Sevice Director: Bujdosó Bianka
Account manager: Esküdt Viktória

Médiaügynökség: MediaCom

Produkció:

Ügynökségi Producer: Mihályfy Borbála
Producer: Juhász Péter
Rendező: Ungvári Dávid
Operatőr: Garai Gábor

Utómunka:

Utómunka stúdió: 235 Film Prodution

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés