hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Vége a magyar Balcony TV-nek

Február 16-án lesz utolsó adás. Három évig ment a műsor, közel 150 videó készült ezalatt.

hirdetés

A Balcony TV tizenegy éve indult Dublinban. A formátum lényege, hogy egy zenekar élőben feljátszik egy számot egy szabadtéri, kilátással bíró helyszínen, azaz egy teraszon vagy teraszszerűségen, ezt pedig egy kamera felveszi és vágatlanul kiteszik a YouTube-ra, mindezt egy rövid interjú kíséri.

Ma már a világ 60 városában megy Balcony TV, Budapesten három éve indult. A magyar verziót az Eastaste csapat csinálta, velük itt és itt csináltunk interjút, a fő támogató a Coca-Cola volt. Most közel 150 videó elkészítése után véget ér a Balcony TV Budapest.

A magyar helyszínek többek között az A38 terasza, a MÜPA teteje, a Corvintető, a Ustream irodájának terasza, a Lánchíd pesti hídfője voltak, illetve mintha lett volna egy Egyetem téri is helyszín is egy tetőn.

A sajtóanyag kitér arra, hogy a tavalyi év 30 legnézettebb Balcony TV-videója közül 8 budapesti volt. A Balcony TV budapesti kiadásának azért lesz mégis vége, mondta el nekünk Horváth Renátó, az Eastaste vezetője, mert a csapat úgy érezte, hogy "kimaxolta a formátumot", amellyel kapcsolatban a központ nem túl rugalmas. Az Eastaste a többi projektjére szeretne összpontosítani.

A budapesti műsor utolsó adása február 16-án kerül ki a Balcony TV Budapest YouTube-csatornájára, abban iamyank for zenélni. Buli is lesz utána, itt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

hirdetés
hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.