hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vége a Heti Válasznak is

Bejelentették a valasz.hu megszűnését, és a Kreatív úgy tudja, a digitális hetilapból sem jelenik meg több.

hirdetés

Rövid közleményben jelentette be Puskár Anett, az ex-Simicska Lajos, most már Nyerges Zsolt-médiaportfólió szóvivője, hogy megszűnik a valasz.hu. Pontosabban úgy fogalmaznak, hogy a tartalomszolgáltatás szűnik meg az oldalon (tehát le nem törlik), de mivel esetleges átszervezésről, újrapozicionálásról nem esik szó, a mi következtetésünk az, hogy ez az oldal végleges leállását jelenti.

A közlemény nem beszél a digitális formában eddig változatlanul megjelenő hetilapot készítő szerkesztőség további sorsáról, de a Kreatív forrásai szerint a hetilapnál is leáll a tartalomkészítés, és a Digitalstandon tegnap, csütörtökön megjelent lapszám a jelenlegi Heti Válasz utolsó lapszáma, nem lesz több.

A közlemény arról is ír, hogy a Heti Választ kiadó kft. ügyvezetőt is cserél, Kovács Ildikó irányítja a továbbiakban a csődeljárás alatt álló céget. Nyergesék Slecht Csabát is leváltották a már csak zenét sugárzó Lánchíd Rádió Kft. éléről, Csizmadia József Benedekné, az eddigi társügyvezető egyedül viszi innen a céget.

A Válasz-szerkesztőség további sorsáról nincsen információnk, hiszen nekik maguknak sincs. Az ügyvezetőváltás mindenesetre szólhat csupán a cégnek is, amely egyébként az önmagában nyereséges Digitalstand fő tulajdonosa is, és más munkái is voltak a Heti Válasz kiadásán kívül.

A 24.hu úgy tudja, hogy az áprilisi kétharmados választási győzelem után a Fidesznek nagyon hiányozni kezdett egy olyan hetilap, ami a függetlenkedő eddigi Heti Válasszal szemben nyíltan a párt bázisának szól, és Gulyás Gergely miniszterelnökség-miniszter Tombor András cégével, a Mandinerrel munkálkodik ezen. Mi meg úgy tudjuk, hogy ez elsősorban a céget és nem az ottani mostani szerkesztőséget érintheti.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

Az Otto webshopnak készült egy kissé nyugtalanító képi világú reklám.

Az ugytudjuk.hu-t kiadó céget az LMP-s képviselő és korábban a Nyugat.hu-nál dolgozó újságírok alapították.

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés