hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új főzős és cicás-kutyás tévé jön Magyarországra

A Vau TV és a Nyamm TV a Csehországban már futó, sikeres Mnam TV és Mnau TV helyi verziói.

hirdetés

A Mnam Tv -t 2014-ben, a Mnau TV-t 2016 februárjában indította el a Milkovics Pál által alapított és tulajdonolt S&P Broadcasting Csehországban. Milkovics magyar vállalkozó, aki a kétezres évek elején a TV2 Aktív című műsorának volt riportere, majd átment az RTL Klubhoz, ahol a Reggeli főszerkesztője lett, de onnan is távozott, és saját gyártócéget indított. A kétezres évek második felében részben a munkájából kifolyólag külföldön élt, dolgozott és vállalkozott, többek között Finnországban indított főzős csatornát, majd Csehországban alapított médiacéget, amellyel az azóta már futó "cicás" és főzős tévéje mellett más csatornákat is tervez indítani. A Mnau egyszázalékos piaci részesedést is elért az elmúlt években, a Mnam 0,7-ig jutott.

Milkovics Pál (fotó: Szombat Éva)

A Mnau TV-vel Milkovics gyakorlatilag a tévébe vitte az internetes cuki állatos videókat. A YouTube-on látható állatos videókat azok tuljadonosaitól jogtisztán átveszi, és azokra ad el különféle hirdetéseket. A cél azonban, hogy ezek a tartalmak sajátok legyenek a jövőben, azaz hogy a tévének a nézők által beküldött videókból álljon össze, ez Csehországban már 25 százalákban sikerült neki. Azért lesz amúgy Vau TV Magyarországon a cseh Mnau TV-ből, mert Milkovics szerint a csehek macskásabbak, a magyarok viszont inkább kutyásak, de ezt nem előzte meg reprezentatív kutatás.

A Nyamm TV némileg különbözni fog cseh eredetijetől, a magyar konkurenciától (Paprika, LiChi) sem függetlenül. Milkovics egy reggel 6-tól este 6-ig futó élő főzős műsort szereten, ahol ki be járkálnak a vendégek, a BBC Saturday Live Kitchenjét keresztezné a régi Reggeli hangulatával, mondta nekünk.

A Vau TV a második negyedév végén, azaz nyárra érkezne Magyarországra, a Nyamm TV valamivel később, inkább az év második felében. Hogy melyik szolgáltatónál, azt egyelőre nem tudni, még folynak a tárgyalások. A két tévé magyar pr ügynöksége a Positive Communications. Lent látható két vautévés promóterv.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés