hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új főzős és cicás-kutyás tévé jön Magyarországra

A Vau TV és a Nyamm TV a Csehországban már futó, sikeres Mnam TV és Mnau TV helyi verziói.

hirdetés

A Mnam Tv -t 2014-ben, a Mnau TV-t 2016 februárjában indította el a Milkovics Pál által alapított és tulajdonolt S&P Broadcasting Csehországban. Milkovics magyar vállalkozó, aki a kétezres évek elején a TV2 Aktív című műsorának volt riportere, majd átment az RTL Klubhoz, ahol a Reggeli főszerkesztője lett, de onnan is távozott, és saját gyártócéget indított. A kétezres évek második felében részben a munkájából kifolyólag külföldön élt, dolgozott és vállalkozott, többek között Finnországban indított főzős csatornát, majd Csehországban alapított médiacéget, amellyel az azóta már futó "cicás" és főzős tévéje mellett más csatornákat is tervez indítani. A Mnau egyszázalékos piaci részesedést is elért az elmúlt években, a Mnam 0,7-ig jutott.

Milkovics Pál (fotó: Szombat Éva)

A Mnau TV-vel Milkovics gyakorlatilag a tévébe vitte az internetes cuki állatos videókat. A YouTube-on látható állatos videókat azok tuljadonosaitól jogtisztán átveszi, és azokra ad el különféle hirdetéseket. A cél azonban, hogy ezek a tartalmak sajátok legyenek a jövőben, azaz hogy a tévének a nézők által beküldött videókból álljon össze, ez Csehországban már 25 százalákban sikerült neki. Azért lesz amúgy Vau TV Magyarországon a cseh Mnau TV-ből, mert Milkovics szerint a csehek macskásabbak, a magyarok viszont inkább kutyásak, de ezt nem előzte meg reprezentatív kutatás.

A Nyamm TV némileg különbözni fog cseh eredetijetől, a magyar konkurenciától (Paprika, LiChi) sem függetlenül. Milkovics egy reggel 6-tól este 6-ig futó élő főzős műsort szereten, ahol ki be járkálnak a vendégek, a BBC Saturday Live Kitchenjét keresztezné a régi Reggeli hangulatával, mondta nekünk.

A Vau TV a második negyedév végén, azaz nyárra érkezne Magyarországra, a Nyamm TV valamivel később, inkább az év második felében. Hogy melyik szolgáltatónál, azt egyelőre nem tudni, még folynak a tárgyalások. A két tévé magyar pr ügynöksége a Positive Communications. Lent látható két vautévés promóterv.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A zenészlét pszichológiáját kutató professzor és norvég előadókat a világhírig segítő menedzser is a Budapest Showcase Hub vendége lesz.

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés