hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új főzős és cicás-kutyás tévé jön Magyarországra

A Vau TV és a Nyamm TV a Csehországban már futó, sikeres Mnam TV és Mnau TV helyi verziói.

hirdetés

A Mnam Tv -t 2014-ben, a Mnau TV-t 2016 februárjában indította el a Milkovics Pál által alapított és tulajdonolt S&P Broadcasting Csehországban. Milkovics magyar vállalkozó, aki a kétezres évek elején a TV2 Aktív című műsorának volt riportere, majd átment az RTL Klubhoz, ahol a Reggeli főszerkesztője lett, de onnan is távozott, és saját gyártócéget indított. A kétezres évek második felében részben a munkájából kifolyólag külföldön élt, dolgozott és vállalkozott, többek között Finnországban indított főzős csatornát, majd Csehországban alapított médiacéget, amellyel az azóta már futó "cicás" és főzős tévéje mellett más csatornákat is tervez indítani. A Mnau egyszázalékos piaci részesedést is elért az elmúlt években, a Mnam 0,7-ig jutott.

Milkovics Pál (fotó: Szombat Éva)

A Mnau TV-vel Milkovics gyakorlatilag a tévébe vitte az internetes cuki állatos videókat. A YouTube-on látható állatos videókat azok tuljadonosaitól jogtisztán átveszi, és azokra ad el különféle hirdetéseket. A cél azonban, hogy ezek a tartalmak sajátok legyenek a jövőben, azaz hogy a tévének a nézők által beküldött videókból álljon össze, ez Csehországban már 25 százalákban sikerült neki. Azért lesz amúgy Vau TV Magyarországon a cseh Mnau TV-ből, mert Milkovics szerint a csehek macskásabbak, a magyarok viszont inkább kutyásak, de ezt nem előzte meg reprezentatív kutatás.

A Nyamm TV némileg különbözni fog cseh eredetijetől, a magyar konkurenciától (Paprika, LiChi) sem függetlenül. Milkovics egy reggel 6-tól este 6-ig futó élő főzős műsort szereten, ahol ki be járkálnak a vendégek, a BBC Saturday Live Kitchenjét keresztezné a régi Reggeli hangulatával, mondta nekünk.

A Vau TV a második negyedév végén, azaz nyárra érkezne Magyarországra, a Nyamm TV valamivel később, inkább az év második felében. Hogy melyik szolgáltatónál, azt egyelőre nem tudni, még folynak a tárgyalások. A két tévé magyar pr ügynöksége a Positive Communications. Lent látható két vautévés promóterv.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés