hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vaszily 2 milliót, a hírhamisító Papp Dániel 1,85 milliót keres havonta

Az RTL Klub híradója másfél év pereskedés után megkapta az MTVA vezetőinek a fizetéseiről szóló adatokat.

hirdetés

A közpénzből működő állami média a csatorna riportja szereplő ügyvéd szerint nevetséges érvekkel próbálta meg eltitkolni az adatokat.

Az adatok szerint a közmédia legutóbbi három vezérigazgatója, Böröcz István, Szabó László Zsolt, illetve a jelenlegi vezető Vaszily Miklós is egyaránt havi bruttó kétmillió forintot kerestek/keresnek. Ezen felül Böröcz István a távozáskor 17,5 millió, míg Szabó László Zsolt 12 millió forint juttatást kapott.

Az MTVA-nál jelenleg a második legjobban fizetett alkalmazott Papp Dániel tartalomszolgáltatási igazgató, akit egy korábbi jogerős bírósági ítélet szerint lehet hírhamisítónak nevezni. Az ő vezetése idején retusálták ki Lomnici Zoltánt, a Legfelső Bíróság korábbi elnökét egy riportból, valamint vágtak össze úgy egy tudósítást, mintha Daniel Cohn-Bendit európai politikus nem válaszolt volna egy feltett kérdésre, ami a valóságban nem volt igaz. Az ő fizetése bruttó 1,85 millió forint havonta.

Akit érdekel az MTVA juttatásainak listája, az RTL honlapján megtalálja, ha ide kattint. Ha pedig ide kattint, a gépkocsihasználatról tudhat meg többet, itt pedig további fizetésekről.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés
hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.