hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vasvári Péter munkája a Logo Creedben

Egyedüli magyar tervezőként került be Bill Gardner Logo Creed – Mystery, Method and Designing című könyvébe Vasvári Péter. A grafikus Green Rowing – St. Louis Julian's Rowing Club többszörös díjnyertes munkáját válogatta be a szerző a kötetbe.

hirdetés

Egyedüli magyar tervezőként került be Bill Gardner Logo Creed – Mystery, Method and Designing című könyvébe Vasvári Péter. A grafikus Green Rowing – St. Louis Julian's Rowing Club többszörös díjnyertes munkáját válogatta be a szerző a kötetbe.

Bill Gardner, a Lologlounge-kötetek szerzője minden évben közzéteszi az épp aktuális logóterveket. A Logo Creedben részletesen mutatja be a trendeket, esettanulmányokat közöl, és arculatok megújítását kommentálja. A kötetben olyan világmárkák szerepelnek, mint a Nike, az Apple, az IBM vagy a Fedex.

Fotó: Vasvári Péter

Fotó: Vasvári Péter

Fotó: Vasvári Péter

Fotó: Vasvári Péter

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés