hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vasárnapig lehet nevezni a Young Lionsra

A Cannes Lions nemzetközi kreatívfesztivál idén is megrendezi fiatal kreatívoknak és marketingeseknek szóló versenyét, a Young Lions Competition-t. A verseny hivatalos hazai előválogatójára vasárnap éjfélig várja a nevezéseket a MAKSZ.

hirdetés

A Young Lions Competition magyarországi előválogatóját a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szervezi. A fiatal párosok Cyber és Young Marketers kategóriában nevezhetnek, a pályázati anyagokat és egy önéletrajzot a Grey/G2 reklámügynökség által készített oldalra kell feltölteni, legkésőbb május 13-ig.

Cyber kategóriában 28 év alatti copywriter és web-designer párosok online kampányát várja a MAKSZ, ahol a feladat az, hogy bemutassák a Vodafone szélessávú mobilinternetének előnyeit.

Young Marketers kategóriában a megbízói oldal 30 év alatti marketingesei nevezhetnek, akiknek a Dívány.hu weboldalt népszerűsítő marketing- és kommunikációs stratégiát kell kidolgozniuk. A kategória feladatkiírását a CEMP készítette.

A beérkezett nevezéseket a MAKSZ, a Vodafone, a CEMP és a Grey szakemberei két körben zsűrizik, majd a két győztes párost május 23-án, a Portfolio Night-on hirdetik ki. A Magyarországot képviselő tehetségekre újabb komoly megmérettetés vár júniusban, a cannes-i fesztiválon. A nemzetközi verseny győztesei belépőt nyernek a következő, 60. Cannes Lions reklámfesztiválra.

A Cannes Lions kreatívfesztivált idén 59. alkalommal rendezik meg június 17. és 23. között a dél-franciaországi fürdővárosban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom már szabadon variálható.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés