hirdetés
hirdetés
hirdetés

Városkommunikációs pályázatot indít a Reformáció Emlékbizottság

“Városom reformációja” címmel országos és határon túli városkommunikációs pályázatot hirdet a Reformáció Emlékbizottság, melyben közösségi események kreatív koncepcióit várják, melyek közül a nyertes pályamunkát megvalósítják.

hirdetés

A pályázattal a Reformáció Emlékbizottság mozgósítani akarja a reformációhoz kötődő, városi rangú településeket egész Magyarországon és a Kárpát-medencében. Az adott város közösségeinek egy kreatív koncepciót kell kidolgozniuk, felhasználva a város helyszíneinek tereit, elemeit, lehetőleg minél több helybélit bevonva. Az alkotás lehet bármilyen zenei előadás, koncert, színházi jelenet, tánc vagy játék, illetve flashmob (!!! - a szerk), a lényeg, hogy szorosan kapcsolódjon a reformáció szellemiségéhez, üzenetéhez - olvasható a szervezet által küldött közleményben.

A pályázathoz az alábbi, sokatmondó kreatívot is sikerült elkészíteni:

A pályázatra a helyi önkormányzatokon kívül bármilyen művészeti együttes, protestáns gyülekezet, civil szervezet és oktatási intézmény nevezhet. A pályázatokat This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. várják augusztus 11-ig.

A zsűriben található Igyártó Gabriella a Népművészeti Egyesületek Szövetségének ügyvezető igazgatója, Szemerey Samu, a Kortárs Építészeti Központ alapító tagja, Bényi Ildikó műsorvezető, a Reformáció 500 nagykövete, valamint Dr. Hafenscher Károly, a Reformáció Emlékbizottság miniszteri biztosa. 

A nyertes koncepciók a megvalósításhoz pénzbeli támogatásban részesülnek, valamint a megvalósult eseményről teljes dokumentációt és egy másfél perces videót kapnak. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A filmben fekete anyák beszélgetnek gyerekeikkel a velük szemben megnyilvánuló előítéletekről.

Ez a kiadók számára is jó hír lehet.

Októberben rendezik meg a World Sustainability Congresst.

Az ellenfelek elleni negatív kampány mellett ez is várható a választások előtt.

A műsorvezető ugyanakkor nem szerződik a TV2-höz.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

hirdetés
hirdetés