hirdetés
hirdetés
hirdetés

„Amíg a Central nyereséges, szerintem nem lesz gondunk”

A Central új stratégiájáról, a 24.hu új helyéről, árhírekről és a lengyelországi terjeszkedésről is beszélgettünk Varga Zoltánnal a Kreatív októberi címlapinterjújában.

hirdetés

„Minket a piac értékel. Ha az ember egy nyereséges, jó vállalatot vezet, akkor a legnagyobb a biztonság. Növekszik az árbevételünk, jó a kampányaink konverziója, tájékoztatunk, szórakoztatunk, és közben nem hozunk ki álhíreket” – pozicionálja a Central Médiacsoportot a tulajdonos-vezérigazgató Varga Zoltán a Kreatívnak adott, az októberi számban megjelent címlapinterjúban, miután azt kérdezzük, miről esik szó, amikor a miniszterelnök beszélgetni hívja.

Varga Zoltán (Fotó: Egry Tamás)
Varga Zoltán (Fotó: Egry Tamás)
A legnagyobb magyar tulajdonú független médiavállalat vezérével persze többnyire nem politikáról, hanem például a kiadó lengyelországi terjeszkedési terveiről beszélgettünk, és arról, hogyan lehet ennek a nemrég felvásárolt Nosalty a zászlóshajója.

Varga elmeséli, hogyan lett gasztró-női fókuszú a Central új stratégiája, miután az RTL Magyarországgal szőtt szövetkezési terveket elkaszálta az egy pillanatra hirtelen éberré vált Médiatanács/GVH, és hogy hogyan jelenthetnek előnyt a turbulens magyar médiapiacon szerzett tapasztalatok a külföldi médiabefektetőknek újabban szintén szúrosodó levegőjű Lengyelországban.

Beszélünk arról, hol van a 24.hu helye a folyamatosan átrendeződő magyar online hírpiacon, és lehet-e ez kereskedelmileg értelmes vállalás, valamint a tavasszal nyiló divatos-gasztrós-rendezvényes belvárosi Sociétéről és a szintén formálódó Károly körúti gasztropalotát is igyekszünk elhelyezni az üzletember portfóliójában. A teljes interjú az újságárusoknál múlt csütörtök óta kapható októberi számban olvasható!


Ezekben a Relay és Inmedio üzletekben találsz Kreatívot

A magazin nyár óta 1290 forint, ezért már jó sok újságosnál megtalálod. Ha egyik sincs közel és megrendelnéd postán, vagy előfizetnél magadnak vagy a cégednek, itt tudod megtenni!

Budapest: Allée, MOM, Mammut, Hegyvidék Központ, Aréna, Savoya Park, Campona, budaörsi Tesco, óbudai és soroksári Auchan, Váci utca, Városház utca, repülőtér T2

Batthyány tér HÉV, Deák tér, Kálvin tér, Ferenciek tere, Árpád híd, Örs vezér tere, Déli pályaudvar, Klinikák, Népliget, Nyugati pályaudvar, Lehel tér, Blaha Lujza tér, Ferenc körút megállók

Debrecen (Malompark, Tesco, Árkád, vasút), Győr (Árkád és Győr Plaza), Kecskemét (Március 15. utca), Komárom (Igmándi utca), Miskolc (Tesco, Auchan), Nagykanizsa (pláza), Nyíregyháza (Korzó), Orosháza (vásárcsarnok), Pécs (Árkád), Sopron (Széchenyi tér, Tesco), Szeged (Árkád), Székesfehérvár (Alba Plaza, Auchan), Szolnok (Volán üzletház), Szombathely (vásárcsarnok, vasútállomás), Tatabánya (Vértes Center), Veszprém (Kossuth utca, buszpályaudvar), Zalaegerszeg (Tesco, buszpályaudvar)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés