hirdetés
hirdetés
hirdetés

„Amíg a Central nyereséges, szerintem nem lesz gondunk”

A Central új stratégiájáról, a 24.hu új helyéről, árhírekről és a lengyelországi terjeszkedésről is beszélgettünk Varga Zoltánnal a Kreatív októberi címlapinterjújában.

hirdetés

„Minket a piac értékel. Ha az ember egy nyereséges, jó vállalatot vezet, akkor a legnagyobb a biztonság. Növekszik az árbevételünk, jó a kampányaink konverziója, tájékoztatunk, szórakoztatunk, és közben nem hozunk ki álhíreket” – pozicionálja a Central Médiacsoportot a tulajdonos-vezérigazgató Varga Zoltán a Kreatívnak adott, az októberi számban megjelent címlapinterjúban, miután azt kérdezzük, miről esik szó, amikor a miniszterelnök beszélgetni hívja.

Varga Zoltán (Fotó: Egry Tamás)
Varga Zoltán (Fotó: Egry Tamás)
A legnagyobb magyar tulajdonú független médiavállalat vezérével persze többnyire nem politikáról, hanem például a kiadó lengyelországi terjeszkedési terveiről beszélgettünk, és arról, hogyan lehet ennek a nemrég felvásárolt Nosalty a zászlóshajója.

Varga elmeséli, hogyan lett gasztró-női fókuszú a Central új stratégiája, miután az RTL Magyarországgal szőtt szövetkezési terveket elkaszálta az egy pillanatra hirtelen éberré vált Médiatanács/GVH, és hogy hogyan jelenthetnek előnyt a turbulens magyar médiapiacon szerzett tapasztalatok a külföldi médiabefektetőknek újabban szintén szúrosodó levegőjű Lengyelországban.

Beszélünk arról, hol van a 24.hu helye a folyamatosan átrendeződő magyar online hírpiacon, és lehet-e ez kereskedelmileg értelmes vállalás, valamint a tavasszal nyiló divatos-gasztrós-rendezvényes belvárosi Sociétéről és a szintén formálódó Károly körúti gasztropalotát is igyekszünk elhelyezni az üzletember portfóliójában. A teljes interjú az újságárusoknál múlt csütörtök óta kapható októberi számban olvasható!


Ezekben a Relay és Inmedio üzletekben találsz Kreatívot

A magazin nyár óta 1290 forint, ezért már jó sok újságosnál megtalálod. Ha egyik sincs közel és megrendelnéd postán, vagy előfizetnél magadnak vagy a cégednek, itt tudod megtenni!

Budapest: Allée, MOM, Mammut, Hegyvidék Központ, Aréna, Savoya Park, Campona, budaörsi Tesco, óbudai és soroksári Auchan, Váci utca, Városház utca, repülőtér T2

Batthyány tér HÉV, Deák tér, Kálvin tér, Ferenciek tere, Árpád híd, Örs vezér tere, Déli pályaudvar, Klinikák, Népliget, Nyugati pályaudvar, Lehel tér, Blaha Lujza tér, Ferenc körút megállók

Debrecen (Malompark, Tesco, Árkád, vasút), Győr (Árkád és Győr Plaza), Kecskemét (Március 15. utca), Komárom (Igmándi utca), Miskolc (Tesco, Auchan), Nagykanizsa (pláza), Nyíregyháza (Korzó), Orosháza (vásárcsarnok), Pécs (Árkád), Sopron (Széchenyi tér, Tesco), Szeged (Árkád), Székesfehérvár (Alba Plaza, Auchan), Szolnok (Volán üzletház), Szombathely (vásárcsarnok, vasútállomás), Tatabánya (Vértes Center), Veszprém (Kossuth utca, buszpályaudvar), Zalaegerszeg (Tesco, buszpályaudvar)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Visszaszorulóban vannak a likeblogok, de több illegális filmletöltő oldal is a legnépszerűbbek között.

Október 20-tól 100 napon át egy-egy híresség  szaval Ady-verseket.

Pető Pétert a független sajtó kategóriában jelölte a Reporters Without Borders.

Vincze Orsolya Eszter vezeti.

A Magyarországon is forgatott AMC-sorozatot a Content Innovation Awardson ismerték el.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés