hirdetés
hirdetés
hirdetés

„Amíg a Central nyereséges, szerintem nem lesz gondunk”

A Central új stratégiájáról, a 24.hu új helyéről, árhírekről és a lengyelországi terjeszkedésről is beszélgettünk Varga Zoltánnal a Kreatív októberi címlapinterjújában.

hirdetés

„Minket a piac értékel. Ha az ember egy nyereséges, jó vállalatot vezet, akkor a legnagyobb a biztonság. Növekszik az árbevételünk, jó a kampányaink konverziója, tájékoztatunk, szórakoztatunk, és közben nem hozunk ki álhíreket” – pozicionálja a Central Médiacsoportot a tulajdonos-vezérigazgató Varga Zoltán a Kreatívnak adott, az októberi számban megjelent címlapinterjúban, miután azt kérdezzük, miről esik szó, amikor a miniszterelnök beszélgetni hívja.

Varga Zoltán (Fotó: Egry Tamás)
Varga Zoltán (Fotó: Egry Tamás)
A legnagyobb magyar tulajdonú független médiavállalat vezérével persze többnyire nem politikáról, hanem például a kiadó lengyelországi terjeszkedési terveiről beszélgettünk, és arról, hogyan lehet ennek a nemrég felvásárolt Nosalty a zászlóshajója.

Varga elmeséli, hogyan lett gasztró-női fókuszú a Central új stratégiája, miután az RTL Magyarországgal szőtt szövetkezési terveket elkaszálta az egy pillanatra hirtelen éberré vált Médiatanács/GVH, és hogy hogyan jelenthetnek előnyt a turbulens magyar médiapiacon szerzett tapasztalatok a külföldi médiabefektetőknek újabban szintén szúrosodó levegőjű Lengyelországban.

Beszélünk arról, hol van a 24.hu helye a folyamatosan átrendeződő magyar online hírpiacon, és lehet-e ez kereskedelmileg értelmes vállalás, valamint a tavasszal nyiló divatos-gasztrós-rendezvényes belvárosi Sociétéről és a szintén formálódó Károly körúti gasztropalotát is igyekszünk elhelyezni az üzletember portfóliójában. A teljes interjú az újságárusoknál múlt csütörtök óta kapható októberi számban olvasható!


Ezekben a Relay és Inmedio üzletekben találsz Kreatívot

A magazin nyár óta 1290 forint, ezért már jó sok újságosnál megtalálod. Ha egyik sincs közel és megrendelnéd postán, vagy előfizetnél magadnak vagy a cégednek, itt tudod megtenni!

Budapest: Allée, MOM, Mammut, Hegyvidék Központ, Aréna, Savoya Park, Campona, budaörsi Tesco, óbudai és soroksári Auchan, Váci utca, Városház utca, repülőtér T2

Batthyány tér HÉV, Deák tér, Kálvin tér, Ferenciek tere, Árpád híd, Örs vezér tere, Déli pályaudvar, Klinikák, Népliget, Nyugati pályaudvar, Lehel tér, Blaha Lujza tér, Ferenc körút megállók

Debrecen (Malompark, Tesco, Árkád, vasút), Győr (Árkád és Győr Plaza), Kecskemét (Március 15. utca), Komárom (Igmándi utca), Miskolc (Tesco, Auchan), Nagykanizsa (pláza), Nyíregyháza (Korzó), Orosháza (vásárcsarnok), Pécs (Árkád), Sopron (Széchenyi tér, Tesco), Szeged (Árkád), Székesfehérvár (Alba Plaza, Auchan), Szolnok (Volán üzletház), Szombathely (vásárcsarnok, vasútállomás), Tatabánya (Vértes Center), Veszprém (Kossuth utca, buszpályaudvar), Zalaegerszeg (Tesco, buszpályaudvar)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tehetségkutató műsorként tér vissza a Sztárban sztár a TV2-re – értesült a SorozatWiki.

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés