hirdetés
hirdetés
hirdetés

Varga Stúdió - felszámolják

A Napi Gazdaság értesülései szerint csődeljárás indult a Mr. Bean rajzfilmsorozatot is készítő Varga Stúdió ellen.
hirdetés
A napilap úgy tudja, hogy a bíróság a Varga Stúdió egyik volt munkatársának kezdeményezésére rendelte el a 90’-es évek végének egyik legsikeresebb magyarországi animációs műhelyének felszámolását. Lejárt tartozásai miatt a cég ellen az APEH is végrehajtást kezdeményezett.

A Varga Stúdió az elmúlt 15 évben kizárólag külföldre gyártott animációs sorozatokat, illetve reklámfilmeket. A stúdió 2000-től az akkor létrejött Varga Holdingsnak, illetve annak Angliában bejegyezett tulajdonosának, a Varga Holdings Ltd.-nek alvállalkozóként végezte a rajzfilmgyártást.

A Napi Gazdaság információi szerint a Varga Stúdió az anyagi nehézségek mellett azzal is küzdött, hogy a cég külföldi vezetői az olcsó, tömeges bérmunkában látták a jövőt, míg a magyar vezetők inkább több minőségi, elsősorban koprodukciós munkákat akartak vállalni. Az is nemzetközi trend, hogy az európai független animációs stúdiók egyre nehezebben veszik fel a versenyt a kínai gyártókkal, amelyek jóval a piaci ár alatt dolgoznak. A Varga Stúdió legnagyobb megbízása a több mint hatmillió dollár költségvetésű Mr. Bean sorozat volt.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

George-ot a Greenroom vezeti be a hazai piacra.

Az ikonikus pajzshoz 1993 óta nem nyúltak, nem is nézett ki jól mobilon. Terveztek egy új céges fontos is.

A Pont Itt szaklap átadta a Gastro&Hotel Design Award elismeréseit.

A közép-európai borbár megjelenése egyből be is húzott egy dizájndíjat.

A Vodafone szenzorai és a Here térképei segítenek neki, a sofőr a garázs bejáratánál kiszállhat. Budapesten mutatták be.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés