hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tudósítás

Van még remény, magyarok!

Egy ügynökség reménykedhet abban, hogy az Epica reklámversenyen eredményt ér el. Fődíjas nem lesz, de bronzot talán kaphat.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

A DDB az egyetlen hazai ügynökség, amelyiknek még érdemes bízni a győzelemben, a többiek ugyanis már az előzsűrizésen kiestek. A DDB Amnesty International-nek készített és a társadalmi célú nyomtatott kategóriában nevezett Darfur című két munkája ugyanis átjutott az első válogatáson és a több mint 30 szakújságíróból álló zsűri elé került.

Ebben a kategóriában meglehetősen erős a mezőny, a csütörtöki szavazáskor az említett munka 5.3 pontot kapott (1-10 közötti számmal lehet értékelni a munkákat), a 6 feletti értéket elérő reklámokat juttatják shortlistre, ebből pedig összesen 8 van. Ettől függetlenül bronz díjra még talán van esély, ennek meghatározása pedig nem a zsűri dolga. A végeredmények kihirdetése után ugyanis az összes kategóriás pontszám összevetésekor állapítja meg a ponthatárokat a szervező.

A többi nevező magyar ügynökség viszont hátradőlhet, az Epicáról idén biztosan nem hoz díjat, hiszen a nevezett 33 munkából csak a DDB ment át az előzsűrin.

Andrew Rawlins, az Epica alapítója, a zsűri munkájának vezetője, azt mondta, az előzsűri feladata, hogy nagyon szigorúan szelektáljon a nevezett közel ötezer alkotás közül kiszűrje azokat, amelyik tényleg jó. ,,Ha túlzottan sok alkotás kerül a fő zsűri elé, akkor nem jut elég idő a legjobbak kiválasztására, nincs lehetőség vitára" - mondta Andrew Rawlins. A nyomtatott reklámos, filmes, rádiós  előzsűriben egyébként 11 francia és brit szakújságíró van, az  interaktív 
kategóriák előzsűrizésében pedig a fő zsűriben helyet kapó szakújságírók többsége részt vesz.

Kicsit kevésbé gyászosan alakult a tavalyi év, az előzsűri akkor a nevezett 47 munkából 12 engedett a zsűri elé, végül ezek közül csak a Leo Burnett, Samsungnk készített munkája kapott annyi pontot ami a bronzra elég.

Bővebb beszámoló és kritikus hangvétel a Szívlapáton.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Az ügynökség a klasszikus kékben is meglátta a potenciált.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés