hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tudósítás

Van még remény, magyarok!

Egy ügynökség reménykedhet abban, hogy az Epica reklámversenyen eredményt ér el. Fődíjas nem lesz, de bronzot talán kaphat.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

A DDB az egyetlen hazai ügynökség, amelyiknek még érdemes bízni a győzelemben, a többiek ugyanis már az előzsűrizésen kiestek. A DDB Amnesty International-nek készített és a társadalmi célú nyomtatott kategóriában nevezett Darfur című két munkája ugyanis átjutott az első válogatáson és a több mint 30 szakújságíróból álló zsűri elé került.

Ebben a kategóriában meglehetősen erős a mezőny, a csütörtöki szavazáskor az említett munka 5.3 pontot kapott (1-10 közötti számmal lehet értékelni a munkákat), a 6 feletti értéket elérő reklámokat juttatják shortlistre, ebből pedig összesen 8 van. Ettől függetlenül bronz díjra még talán van esély, ennek meghatározása pedig nem a zsűri dolga. A végeredmények kihirdetése után ugyanis az összes kategóriás pontszám összevetésekor állapítja meg a ponthatárokat a szervező.

A többi nevező magyar ügynökség viszont hátradőlhet, az Epicáról idén biztosan nem hoz díjat, hiszen a nevezett 33 munkából csak a DDB ment át az előzsűrin.

Andrew Rawlins, az Epica alapítója, a zsűri munkájának vezetője, azt mondta, az előzsűri feladata, hogy nagyon szigorúan szelektáljon a nevezett közel ötezer alkotás közül kiszűrje azokat, amelyik tényleg jó. ,,Ha túlzottan sok alkotás kerül a fő zsűri elé, akkor nem jut elég idő a legjobbak kiválasztására, nincs lehetőség vitára" - mondta Andrew Rawlins. A nyomtatott reklámos, filmes, rádiós  előzsűriben egyébként 11 francia és brit szakújságíró van, az  interaktív 
kategóriák előzsűrizésében pedig a fő zsűriben helyet kapó szakújságírók többsége részt vesz.

Kicsit kevésbé gyászosan alakult a tavalyi év, az előzsűri akkor a nevezett 47 munkából 12 engedett a zsűri elé, végül ezek közül csak a Leo Burnett, Samsungnk készített munkája kapott annyi pontot ami a bronzra elég.

Bővebb beszámoló és kritikus hangvétel a Szívlapáton.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Google, a Design Terminal és a IVSZ támogatásával 2020-ban létrejött szervezet már várja a hazai vállalkozások válaszait.

Az Egyesült Királyságban pedig már több időt töltenek el a videós platformon a userek, mint a Facebookon.

A TheHut.com Ltd. ezen kívül valótlan, vásárlásra sürgető üzenetekkel is borzolta a GVH idegeit.

Szinkronszínészként és csatornák hangjaként is sokat lehetett hallani, a legutóbbi időkben a Retro Rádió, az AMC és a Best FM hivatalos hangja volt.

A cég ügyfelei számára is elérhetők a videós platform hirdetési felületei.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

hirdetés
hirdetés