hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tudósítás

Van még remény, magyarok!

Egy ügynökség reménykedhet abban, hogy az Epica reklámversenyen eredményt ér el. Fődíjas nem lesz, de bronzot talán kaphat.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

A DDB az egyetlen hazai ügynökség, amelyiknek még érdemes bízni a győzelemben, a többiek ugyanis már az előzsűrizésen kiestek. A DDB Amnesty International-nek készített és a társadalmi célú nyomtatott kategóriában nevezett Darfur című két munkája ugyanis átjutott az első válogatáson és a több mint 30 szakújságíróból álló zsűri elé került.

Ebben a kategóriában meglehetősen erős a mezőny, a csütörtöki szavazáskor az említett munka 5.3 pontot kapott (1-10 közötti számmal lehet értékelni a munkákat), a 6 feletti értéket elérő reklámokat juttatják shortlistre, ebből pedig összesen 8 van. Ettől függetlenül bronz díjra még talán van esély, ennek meghatározása pedig nem a zsűri dolga. A végeredmények kihirdetése után ugyanis az összes kategóriás pontszám összevetésekor állapítja meg a ponthatárokat a szervező.

A többi nevező magyar ügynökség viszont hátradőlhet, az Epicáról idén biztosan nem hoz díjat, hiszen a nevezett 33 munkából csak a DDB ment át az előzsűrin.

Andrew Rawlins, az Epica alapítója, a zsűri munkájának vezetője, azt mondta, az előzsűri feladata, hogy nagyon szigorúan szelektáljon a nevezett közel ötezer alkotás közül kiszűrje azokat, amelyik tényleg jó. ,,Ha túlzottan sok alkotás kerül a fő zsűri elé, akkor nem jut elég idő a legjobbak kiválasztására, nincs lehetőség vitára" - mondta Andrew Rawlins. A nyomtatott reklámos, filmes, rádiós  előzsűriben egyébként 11 francia és brit szakújságíró van, az  interaktív 
kategóriák előzsűrizésében pedig a fő zsűriben helyet kapó szakújságírók többsége részt vesz.

Kicsit kevésbé gyászosan alakult a tavalyi év, az előzsűri akkor a nevezett 47 munkából 12 engedett a zsűri elé, végül ezek közül csak a Leo Burnett, Samsungnk készített munkája kapott annyi pontot ami a bronzra elég.

Bővebb beszámoló és kritikus hangvétel a Szívlapáton.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Eleve szűkített tartalmat érnek el a gyerekek, amit a szülők tovább korlátozhatnak, ahogy az előtte töltött időt is.

Az ad_apt néven induló új részleg kifejezetten adaptációs, lokalizációs munkákra szakosodott.

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés