Van egy ügyed? Ha mellé állsz, kaphat egy kampányt!

A JCDecaux jóvoltából saját citylight kampányt kaphat egy olyan társadalmi ügy, amely mellett arcoddal is kiállsz, ha benevezel a versenyünkre. Állj mellé, állj bele!

Kommunikációs ügynökségnél vagy ügyféloldalon dolgozol? Médiatervező vagy, esetleg újságíró? Van egy közérdekű ügy, ami számodra annyira fontos, hogy az arcodat is add hozzá? Akkor írd meg nekünk, miről van szó, mert lehet, hogy pont ez az ügy és a kiállásod kaphat egy saját citylight kampányt a JCDecaux és a Kreatív közös versenyén!

Milyen ügyekre gondolunk? Majdnem bármilyenre! Lehet világmegváltó és lehet országjobbító, lehet nagyon komoly és lehet határtalanul kedves. Lehet környezetvédelmi, lehet egészségtudatossági, lehet aggódó, lehet jókedvű. Szólhat például arról, hogy mosolyogjunk többet a megállókban, hogy gondoljunk többet az óvónőkre, hogy együnk több kecskesajtot, hogy mindenki tanulja meg az alapszavakat jelbeszéddel vagy hogy véletlenül se hagyjuk az erdő szélén a használt hűtőnket. Fontos, hogy társadalmi ügyeket keresünk, jobbító, pozitív kimenetelű és releváns üzeneteket.

Mit küldj? Egy legfeljebb 400 karakteres személyes kiállást, indoklást szeptember 30-ig az This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre. Ez a szöveg fog versenybe szállni a díjért, úgy írd meg, hogy nem csak mi fogjuk látni.

Mi fog történni? A 20 legjobb, legérdekesebb, legelgondolkodtatóbb kiállás október második felében kap egy-egy citylightot Budapesten, amelyen a kiállásod olvasható a fényképed mellett. Ezekről ugyanekkor közönségszavazás is indul itt, a Kreatívon. Az az ügy, az a plakát, amelyik itt diadalmaskodik, lesz a saját kampány nyertese, és novemberben immár egyedüliként fog futni országszerte.

(X)

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.