Van egy ügyed? Ha mellé állsz, kaphat egy kampányt!

A JCDecaux jóvoltából saját citylight kampányt kaphat egy olyan társadalmi ügy, amely mellett arcoddal is kiállsz, ha benevezel a versenyünkre. Állj mellé, állj bele!

Kommunikációs ügynökségnél vagy ügyféloldalon dolgozol? Médiatervező vagy, esetleg újságíró? Van egy közérdekű ügy, ami számodra annyira fontos, hogy az arcodat is add hozzá? Akkor írd meg nekünk, miről van szó, mert lehet, hogy pont ez az ügy és a kiállásod kaphat egy saját citylight kampányt a JCDecaux és a Kreatív közös versenyén!

Milyen ügyekre gondolunk? Majdnem bármilyenre! Lehet világmegváltó és lehet országjobbító, lehet nagyon komoly és lehet határtalanul kedves. Lehet környezetvédelmi, lehet egészségtudatossági, lehet aggódó, lehet jókedvű. Szólhat például arról, hogy mosolyogjunk többet a megállókban, hogy gondoljunk többet az óvónőkre, hogy együnk több kecskesajtot, hogy mindenki tanulja meg az alapszavakat jelbeszéddel vagy hogy véletlenül se hagyjuk az erdő szélén a használt hűtőnket. Fontos, hogy társadalmi ügyeket keresünk, jobbító, pozitív kimenetelű és releváns üzeneteket.

Mit küldj? Egy legfeljebb 400 karakteres személyes kiállást, indoklást szeptember 30-ig az This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre. Ez a szöveg fog versenybe szállni a díjért, úgy írd meg, hogy nem csak mi fogjuk látni.

Mi fog történni? A 20 legjobb, legérdekesebb, legelgondolkodtatóbb kiállás október második felében kap egy-egy citylightot Budapesten, amelyen a kiállásod olvasható a fényképed mellett. Ezekről ugyanekkor közönségszavazás is indul itt, a Kreatívon. Az az ügy, az a plakát, amelyik itt diadalmaskodik, lesz a saját kampány nyertese, és novemberben immár egyedüliként fog futni országszerte.

(X)

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók