Van egy ügyed? Ha mellé állsz, kaphat egy kampányt!

A JCDecaux jóvoltából saját citylight kampányt kaphat egy olyan társadalmi ügy, amely mellett arcoddal is kiállsz, ha benevezel a versenyünkre. Állj mellé, állj bele!

Kommunikációs ügynökségnél vagy ügyféloldalon dolgozol? Médiatervező vagy, esetleg újságíró? Van egy közérdekű ügy, ami számodra annyira fontos, hogy az arcodat is add hozzá? Akkor írd meg nekünk, miről van szó, mert lehet, hogy pont ez az ügy és a kiállásod kaphat egy saját citylight kampányt a JCDecaux és a Kreatív közös versenyén!

Milyen ügyekre gondolunk? Majdnem bármilyenre! Lehet világmegváltó és lehet országjobbító, lehet nagyon komoly és lehet határtalanul kedves. Lehet környezetvédelmi, lehet egészségtudatossági, lehet aggódó, lehet jókedvű. Szólhat például arról, hogy mosolyogjunk többet a megállókban, hogy gondoljunk többet az óvónőkre, hogy együnk több kecskesajtot, hogy mindenki tanulja meg az alapszavakat jelbeszéddel vagy hogy véletlenül se hagyjuk az erdő szélén a használt hűtőnket. Fontos, hogy társadalmi ügyeket keresünk, jobbító, pozitív kimenetelű és releváns üzeneteket.

Mit küldj? Egy legfeljebb 400 karakteres személyes kiállást, indoklást szeptember 30-ig az This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre. Ez a szöveg fog versenybe szállni a díjért, úgy írd meg, hogy nem csak mi fogjuk látni.

Mi fog történni? A 20 legjobb, legérdekesebb, legelgondolkodtatóbb kiállás október második felében kap egy-egy citylightot Budapesten, amelyen a kiállásod olvasható a fényképed mellett. Ezekről ugyanekkor közönségszavazás is indul itt, a Kreatívon. Az az ügy, az a plakát, amelyik itt diadalmaskodik, lesz a saját kampány nyertese, és novemberben immár egyedüliként fog futni országszerte.

(X)

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!