hirdetés
hirdetés
hirdetés

Van-e öntudatlan rasszizmus a reklámiparban?

Az elmúlt néhány évben megnövekedett azon reklámok száma, amelyekre rásütötték, hogy negatívan diszkriminál egyes csoportokat, legyenek azok színesbőrűek, nők, idősek vagy éppen a melegek. Néhány konkrét példán, köztük a tavaly ősszel kirobbant Dove-botrányon keresztül vizsgáljuk meg, hogy valóban minden esetben jogos-e, ha rasszizmust kiáltanak egyes véleményvezérek, és kitérünk arra is, hogy a számok szintjén is megéri progresszív és sztereotípiáktól mentes reklámokat gyártani.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A magyar Paramount csatorna promószpotjai nyertek négy ezüstöt és egy bronzot.

Dobos Zsófia, a Bo Event ügyvezetője az eheti, némileg rendhagyó, utazós Kultúrterrorban.

Az egyik ügynökség tizenöt, a másik hét döntős helyet szerzett a munkáival.

Budapesten nyílt az applikációval működtetett szálloda, amelynek gyakorlatilag nincs személyzete.

A magazin olyan hírességekről közölt fotósorozatot a különleges számban, mint Alföldi Róbert, Dobó Kata vagy Bródy János.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!