hirdetés
hirdetés
hirdetés

Van-e öntudatlan rasszizmus a reklámiparban?

Az elmúlt néhány évben megnövekedett azon reklámok száma, amelyekre rásütötték, hogy negatívan diszkriminál egyes csoportokat, legyenek azok színesbőrűek, nők, idősek vagy éppen a melegek. Néhány konkrét példán, köztük a tavaly ősszel kirobbant Dove-botrányon keresztül vizsgáljuk meg, hogy valóban minden esetben jogos-e, ha rasszizmust kiáltanak egyes véleményvezérek, és kitérünk arra is, hogy a számok szintjén is megéri progresszív és sztereotípiáktól mentes reklámokat gyártani.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Egy svéd online fizetési startupnak készült, Snoop kisebbségi tulajdonos is lett benne.

A velencei Biennálé 12 kiválasztott projektje közé került az a magyar VR-film, amely a Scitovszky Villa 1939-es valóságába röpíti a nézőt.

De ezen kívül is sok-sok pörgős, vagy épp elmélyedős programot ajánl Fadgyas Gábor, a Café PR fejlesztési igazgatója.

Elismerte a csúsztatást és a tényszerűség hiányát, de nem marasztalta el a köztévét a hatóság.

A kezdeményezés az EU támogatásával indult három éve.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!