hirdetés
hirdetés
hirdetés

Van-e öntudatlan rasszizmus a reklámiparban?

Az elmúlt néhány évben megnövekedett azon reklámok száma, amelyekre rásütötték, hogy negatívan diszkriminál egyes csoportokat, legyenek azok színesbőrűek, nők, idősek vagy éppen a melegek. Néhány konkrét példán, köztük a tavaly ősszel kirobbant Dove-botrányon keresztül vizsgáljuk meg, hogy valóban minden esetben jogos-e, ha rasszizmust kiáltanak egyes véleményvezérek, és kitérünk arra is, hogy a számok szintjén is megéri progresszív és sztereotípiáktól mentes reklámokat gyártani.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az ACG Reklámügynökség ügyfélpartizott egyet egy budai rooftop barban. "Koccintottak a város felett". Egy fényképész is arra járt. 

Bereczi-Flamm Mariann veszi át Irtó-Plóza Mónika munkakörét, illetve feladatai is bővülnek.

Szándéka szerint csibészes hangot üt meg a Borsodi az új kampányában, amelyben a miskolciak külön plakátot kaptak. "Pattints rá egy Borsodit!" - így a szlogen, pontosabban cta a szpotok végén. A Mito csinálta.

Paulo Coelho legújabb könyvének magyar kiadója, az Athenaeum bízta meg Árpáék ügynökségét .

Október 7-ig a Budapesti Metropolitan Egyetem mögötti utcában lehet megnézni a plakátokat.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!