hirdetés
hirdetés
hirdetés

Van-e a nőknek lejárati idejük?

Az ázsiai házasodási kényszerről született elgondolkodtató reklám a Procter & Gamble egyik szépségápolási márkája számára.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

27,5 millió forintra bírságolta a Budapest Bankot és az Oney Magyarországot.

Tapssal és ovációval jutalmazta a közönség, majd a mentők elszállították.

Bujdosó Bianka ügyfélkapcsolati vezető lett, Pavláth Zita ügyvezető-helyettes.

A meghívásos tendert a Kraftwork nyerte.

Az X-Faktor kreatív producere már eddig is foglalkozott kommunikációval.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kolosi Péter szerint az egyetlen célja a Piramis című műsornak, hogy tönkretegyék vele A Falat.

A bulira összeálló zenekarba Fabricius Gábor, Tóth Valentin mellett visszatérőként Fodor Gergő is beszáll. 

A promóvideóban UP eljutott a Holdra, igaz csak egy biciklivel, illetve sok a majmos tartalom is.

Hat újságírót díjaztak, idén először határon túli kollégákat is lehetett jelölni. 

Csurka Gábor korábban digitális projektmenedzserként dolgozott a kiadónál.

hirdetés

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

Díjátadó: 11.28. (Helyszín: Akvárium 1051 Erzsébet tér 12.)

Időstressz: Hogyan győzhető le? Energiamenedzsment 4 lépésben. 2017.12.01.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Nevezési határidő: 12.08.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

hirdetés
hirdetés