hirdetés
hirdetés
hirdetés

Van-e a nőknek lejárati idejük?

Az ázsiai házasodási kényszerről született elgondolkodtató reklám a Procter & Gamble egyik szépségápolási márkája számára.

hirdetés

Az ázsiai országokban társadalmi elvárás a korai házasság. Amelyik nő nem megy férjhez 30 éves kora előtt, annak "lejár a szavatossága", legalábbis erre a koncepcióra épül a Procter & Gamble egyik márkája, a SK-II számára készített reklám, melyben a nők egy, a lejárati idejüket, vagyis 30. születésnapjukat jelző címkével jönnek világra. A márka a nők kor szerinti megítélése ellen küzd. „Kevesebbet érünk, ha elmúltunk 30 évesek? Vagy megváltoztathatjuk a sorsunkat?” – teszik fel a kérdést a videóban. A reklámot a Forsman & Bodenfors ügynökség készítette.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A filmben fekete anyák beszélgetnek gyerekeikkel a velük szemben megnyilvánuló előítéletekről.

Ez a kiadók számára is jó hír lehet.

Októberben rendezik meg a World Sustainability Congresst.

Az ellenfelek elleni negatív kampány mellett ez is várható a választások előtt.

A műsorvezető ugyanakkor nem szerződik a TV2-höz.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

hirdetés
hirdetés