hirdetés
hirdetés
hirdetés

Változások az Epamediánál

A Medicur Holding száz százalékos tulajdonos lesz az Epamediában. A vállalatnál emellett tőkeemelés várható.

hirdetés

A Raiifeisen csoporthoz tartozó Medicur Holding felvásárolja az Epamedia International alapító elnök-vezérigazgatójának, Heinrich Schusternek 50 százalékos tulajdonrészét a köztéri reklámcégben.

A Medicur emellett tőkeemelést is bejelentett, aminek célja, hogy az Epamedia erősítse pozícióit a közép-keleteurópai térségben és finanszírozni tudja a cég tervezett további jelentős növekedést.

Schuster továbbra is az Epamedia élén marad, 2010-től előreláthatólag 2012-ig a régió országaiban működő leányvállalatok irányításában tölt be meghatározó szerepet. Helyét 2010-től Schuster családjának egyik tagja veheti át, ám erről még nem született végleges döntés.

Hidvéghy Melinda az Epamedia magyarországi elnök-vezérigazgatója az anyavállalat tulajdonosi struktúrájának átrendeződésével kapcsolatban azt nyilatkozta: „A vállalat vezetősége és tulajdonosa személyesen tájékoztatott a tervezett tőkeemelésről és a tulajdonosi struktúra változásáról. A cég részéről iztosítottak, hogy a magyar vállalat vezetőségében és stratégiájában változás nem történik”.

 Az Epamedia 2003-ban jött létre, amikor Dr. Schuster vállalatcsoportja összeolvadt a Medicur tulajdonában lévő Heimatwerbunggal. A vállalat Ausztrián kívül a közép-kelet-európai térség 11 országában van jelen, és mintegy 450 munkatársat foglalkoztat. 2008-ban a cégcsoport forgalma közel 180 Millio euro volt.

A Medicur üzletrészekkel rendelkezik többek között a Kurier napilapban (Ausztria), SAT1 TV (Ausztria), ORF (osztrák közszolgálati tv) adóhálózatban, News Verlag (A Gruner und Jahr kiadócsoportja), Niederösterreichische Nachriten (osztrák regionális napilap), Kronehit Radio, Adworx Internet médiumokban.

Az Epamedia Magyarországon a közterületi piac köze 50 százalékát birtokolja, miután tavaly felvásárolta a Multireklámot. Ezzel az óriásplakát piacon 49, a citylight piac 57 százalékos részesedést szerzett az Epamedia.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.