hirdetés
hirdetés
hirdetés

Változások az Epamediánál

A Medicur Holding száz százalékos tulajdonos lesz az Epamediában. A vállalatnál emellett tőkeemelés várható.

hirdetés

A Raiifeisen csoporthoz tartozó Medicur Holding felvásárolja az Epamedia International alapító elnök-vezérigazgatójának, Heinrich Schusternek 50 százalékos tulajdonrészét a köztéri reklámcégben.

A Medicur emellett tőkeemelést is bejelentett, aminek célja, hogy az Epamedia erősítse pozícióit a közép-keleteurópai térségben és finanszírozni tudja a cég tervezett további jelentős növekedést.

Schuster továbbra is az Epamedia élén marad, 2010-től előreláthatólag 2012-ig a régió országaiban működő leányvállalatok irányításában tölt be meghatározó szerepet. Helyét 2010-től Schuster családjának egyik tagja veheti át, ám erről még nem született végleges döntés.

Hidvéghy Melinda az Epamedia magyarországi elnök-vezérigazgatója az anyavállalat tulajdonosi struktúrájának átrendeződésével kapcsolatban azt nyilatkozta: „A vállalat vezetősége és tulajdonosa személyesen tájékoztatott a tervezett tőkeemelésről és a tulajdonosi struktúra változásáról. A cég részéről iztosítottak, hogy a magyar vállalat vezetőségében és stratégiájában változás nem történik”.

 Az Epamedia 2003-ban jött létre, amikor Dr. Schuster vállalatcsoportja összeolvadt a Medicur tulajdonában lévő Heimatwerbunggal. A vállalat Ausztrián kívül a közép-kelet-európai térség 11 országában van jelen, és mintegy 450 munkatársat foglalkoztat. 2008-ban a cégcsoport forgalma közel 180 Millio euro volt.

A Medicur üzletrészekkel rendelkezik többek között a Kurier napilapban (Ausztria), SAT1 TV (Ausztria), ORF (osztrák közszolgálati tv) adóhálózatban, News Verlag (A Gruner und Jahr kiadócsoportja), Niederösterreichische Nachriten (osztrák regionális napilap), Kronehit Radio, Adworx Internet médiumokban.

Az Epamedia Magyarországon a közterületi piac köze 50 százalékát birtokolja, miután tavaly felvásárolta a Multireklámot. Ezzel az óriásplakát piacon 49, a citylight piac 57 százalékos részesedést szerzett az Epamedia.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Cinema City médiaértékesítési divíziója a Botrányt nézte ki az alkalomra.

Picasso Málagába, Monet Párizsba invitál egy magyar grafikus munkáin.

A demencia ritka formájával küzdött évek óta.

A magyar rendező filmjében Vanessa Kirby és Shia LaBeouf mellett a Succession sztárja, Sarah Snook is szerepelni fog.

Gondolom már kitaláltátok, de igen, egy meleg pár áll a kávémárka belgiumi hirdetésének középpontjában.

hirdetés
hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók