hirdetés
hirdetés
hirdetés

Változások az Epamediánál

A Medicur Holding száz százalékos tulajdonos lesz az Epamediában. A vállalatnál emellett tőkeemelés várható.

hirdetés

A Raiifeisen csoporthoz tartozó Medicur Holding felvásárolja az Epamedia International alapító elnök-vezérigazgatójának, Heinrich Schusternek 50 százalékos tulajdonrészét a köztéri reklámcégben.

A Medicur emellett tőkeemelést is bejelentett, aminek célja, hogy az Epamedia erősítse pozícióit a közép-keleteurópai térségben és finanszírozni tudja a cég tervezett további jelentős növekedést.

Schuster továbbra is az Epamedia élén marad, 2010-től előreláthatólag 2012-ig a régió országaiban működő leányvállalatok irányításában tölt be meghatározó szerepet. Helyét 2010-től Schuster családjának egyik tagja veheti át, ám erről még nem született végleges döntés.

Hidvéghy Melinda az Epamedia magyarországi elnök-vezérigazgatója az anyavállalat tulajdonosi struktúrájának átrendeződésével kapcsolatban azt nyilatkozta: „A vállalat vezetősége és tulajdonosa személyesen tájékoztatott a tervezett tőkeemelésről és a tulajdonosi struktúra változásáról. A cég részéről iztosítottak, hogy a magyar vállalat vezetőségében és stratégiájában változás nem történik”.

 Az Epamedia 2003-ban jött létre, amikor Dr. Schuster vállalatcsoportja összeolvadt a Medicur tulajdonában lévő Heimatwerbunggal. A vállalat Ausztrián kívül a közép-kelet-európai térség 11 országában van jelen, és mintegy 450 munkatársat foglalkoztat. 2008-ban a cégcsoport forgalma közel 180 Millio euro volt.

A Medicur üzletrészekkel rendelkezik többek között a Kurier napilapban (Ausztria), SAT1 TV (Ausztria), ORF (osztrák közszolgálati tv) adóhálózatban, News Verlag (A Gruner und Jahr kiadócsoportja), Niederösterreichische Nachriten (osztrák regionális napilap), Kronehit Radio, Adworx Internet médiumokban.

Az Epamedia Magyarországon a közterületi piac köze 50 százalékát birtokolja, miután tavaly felvásárolta a Multireklámot. Ezzel az óriásplakát piacon 49, a citylight piac 57 százalékos részesedést szerzett az Epamedia.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az idei díjkiosztót körkapcsolásos rendszerben rendezik meg több helyszínen.

A 2009 óta működő képzés szintet lépett.

Lesz mivel feldobni az egyre hidegebb estéket.

Összesen 117,71 milliárd forintról szól a Költségvetési Bizottság hétfőn beadott javaslata – írja a Telex.

Az október közepén megjelenő címkéket a győri RAW Agency tervezte.

hirdetés
hirdetés

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!