hirdetés
hirdetés
hirdetés

Változások a Motor-Presse Budapestnél

Februártól új ügyvezető érkezik a Motor-Presse Budapest Lapkiadóhoz (MP). Emellett a kiadó két kiadványánál is főszerkesztőváltás történt.
hirdetés

Február elsejével Hannes Ludwig veszi át a Motor-Presse Budapest ügyvezető igazgatói posztját. A szakember a Gruner + Jahr kiadótól érkezik (G+J), ahol 2005 óta projektvezetőként dolgozott a stern/Geo/art lapigazgatóságon.

Hannes Ludwig
Hannes Ludwig
A szakember Caroline Feitsert váltja, aki személyes okokból, saját kérésére hagyja el a vállalatot január végén. Feitsernek a sajtóanyag szerint jelentős szerepe volt a 2007-es Vogel Burda Communications-szel történt sikeres integrációban, melynek keretén belül az MP átvette a Chip Magazin, a PC Guru és a Műszaki Magazin kiadványokat.

További változások a kiadónál, hogy Lamara Roland, az Autópiac eddigi főszerkesztője átveszi Hernádi Gézától a havonta megjelenő Autó Magazin főszerkesztői posztját. Hernádi szintén az MP gondozásában megjelenő haszongépjármű magazin, a Lastauto Omnibus küldős munkatársaként és főszerkesztőjeként dolgozik tovább.

Lamara Roland utódja az Autópiacnál Busánszky Lajos lesz, aki a lapnál eddig szerkesztőként dolgozott.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Spanyolországban elért bevételük 3 százalékától szabadítaná meg őket az új törvénytervezet.

Április 12-e a jelentkezési határidő. A díj támogatója, a Telenor idén különdíjat is oszt.

Ez pedig már csak azért is komoly probléma, mert a házaspár nagy energiákat és pénzeket fektetett a saját, „Sussex Royal” brandjébe.

A Drivingcamp meghívásos tenderen választotta az ügynökséget.

Monica Bickert, a Facebook tartalompolitikáért felelős alelnöke írt erről egy blogposztot.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés