hirdetés
hirdetés
hirdetés

Változások a Motor-Presse Budapestnél

Februártól új ügyvezető érkezik a Motor-Presse Budapest Lapkiadóhoz (MP). Emellett a kiadó két kiadványánál is főszerkesztőváltás történt.
hirdetés

Február elsejével Hannes Ludwig veszi át a Motor-Presse Budapest ügyvezető igazgatói posztját. A szakember a Gruner + Jahr kiadótól érkezik (G+J), ahol 2005 óta projektvezetőként dolgozott a stern/Geo/art lapigazgatóságon.

Hannes Ludwig
Hannes Ludwig
A szakember Caroline Feitsert váltja, aki személyes okokból, saját kérésére hagyja el a vállalatot január végén. Feitsernek a sajtóanyag szerint jelentős szerepe volt a 2007-es Vogel Burda Communications-szel történt sikeres integrációban, melynek keretén belül az MP átvette a Chip Magazin, a PC Guru és a Műszaki Magazin kiadványokat.

További változások a kiadónál, hogy Lamara Roland, az Autópiac eddigi főszerkesztője átveszi Hernádi Gézától a havonta megjelenő Autó Magazin főszerkesztői posztját. Hernádi szintén az MP gondozásában megjelenő haszongépjármű magazin, a Lastauto Omnibus küldős munkatársaként és főszerkesztőjeként dolgozik tovább.

Lamara Roland utódja az Autópiacnál Busánszky Lajos lesz, aki a lapnál eddig szerkesztőként dolgozott.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kampány készült az új brand indulásához.

A szolgáltató legújabb kkv-kampányában olyan vállalkozókat mutat be, akik napok alatt hajtottak végre kritikus digitális fejlesztéseket.

Antonio Lucio visszavonulása után a cég Alex Schultzot nevezte ki a pozícióba.

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés