hirdetés
hirdetés
hirdetés

Változás a Computerworld élén

hirdetés

Fábián Zoltán veszi át Mester Sándortól a Project029 kiadó Computerworld-üzletágának vezetését. A Computerworld havonta kétszer megjelenő szaklap főszerkesztői posztján Mester Sándor helyébe a korábbi főszerkesztő-helyettes lép.

Fábián Zoltán korábban kis-, közepes-, multinacionális és állami nagyvállalatokban dolgozott üzletfejlesztési, marketing, értékesítési, IT-fejlesztési és üzemeltetési területeken.

Az új főszerkesztő, Sós Éva a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem Bolyai János Katonai Műszaki Főiskolai Karán végzett, katasztrófavédelmi szakirányon. Újságírással 13 éve foglalkozik, nyolc évig a Hírek Média Kft.-hez tartozó informatikai portál, a Terminal.hu gazdasági rovatvezetője volt, de publikált a Hvg.hu-n, a Népszava Eco.com mellékletében, az Origón, a Spektrum Magazinban, is. A Computerworldnél 2011 óta dolgozik.

Mester Sándor, aki idén május elejétől vezette a Compterworld-üzletágat és volt a Computerworld főszerkesztője, a BME-Infokom Innovátor Nonprofit Kft.-nél folytatja pályafutását.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Omar Jimenez jogszerűen tudósított az összecsapások helyszínéről

Az Ad World Masters 200 ügynökégi vezetőt interjúvolt meg 55 országból, amely alapján a reklámpiac várakozásait vázolták fel. 

hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés