hirdetés
hirdetés
hirdetés

Változás a Computerworld élén

hirdetés

Fábián Zoltán veszi át Mester Sándortól a Project029 kiadó Computerworld-üzletágának vezetését. A Computerworld havonta kétszer megjelenő szaklap főszerkesztői posztján Mester Sándor helyébe a korábbi főszerkesztő-helyettes lép.

Fábián Zoltán korábban kis-, közepes-, multinacionális és állami nagyvállalatokban dolgozott üzletfejlesztési, marketing, értékesítési, IT-fejlesztési és üzemeltetési területeken.

Az új főszerkesztő, Sós Éva a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem Bolyai János Katonai Műszaki Főiskolai Karán végzett, katasztrófavédelmi szakirányon. Újságírással 13 éve foglalkozik, nyolc évig a Hírek Média Kft.-hez tartozó informatikai portál, a Terminal.hu gazdasági rovatvezetője volt, de publikált a Hvg.hu-n, a Népszava Eco.com mellékletében, az Origón, a Spektrum Magazinban, is. A Computerworldnél 2011 óta dolgozik.

Mester Sándor, aki idén május elejétől vezette a Compterworld-üzletágat és volt a Computerworld főszerkesztője, a BME-Infokom Innovátor Nonprofit Kft.-nél folytatja pályafutását.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés