Valódi költemény lett ez a gyönyörű vezeték nélküli fülhallgató

A valóban zsinór nélkül, akkumulátorról működő fülhallgatókkal lényegesen kényelmesebb zenét hallgatni, így aztán egyáltalán nem véletlen, hogy egyre több márka igyekszik kategóriáján belül a legjobb, legcsinosabb darabokkal kitűnni. Egy New York-i székhelyű, audiofelszereléseket gyártó cégnek ez most különösen jól sikerült, csúcsminőségű alkatrészeket és izgalmas dizájnt használt legújabb darabjához.

Még csak öt éves a főleg fej- és fülhallgatókat gyártó Master & Dynamic, de bármivel is rukkol elő, folyamatosan méretes hullámokat generál az iparágban. A legmagasabb minőségű alapanyagokkal dolgozik, a legdrágább bőrtől kezdve a fémkompozitokig, miközben a funkcionális, tartós és elegáns dizájn is a védjegyévé vált. Legutóbb például a washingtoni Afroamerikai Múzeumot is tervező David Adjaye építésszel és a hollywoodi sztárokat is tetováló művésszel, Scott Campbellel álltak össze, hogy egy kicsit megint forradalmasíthassák a fülhallgató-szektort.

Szeptember elején meg is jelentek a piacon egy olyan vezeték nélküli, precíziós vágással formázott fülhallgatóval, amelynek mintázatát a luxus napszemüvegek illették. Az MW07-et négy különböző színben álmodták meg: a velencei márványokra jellemző terrazzo, acélkék, matt fekete és a teknősök páncélját idéző kinézetben – írja cikkében a DesignBoom. 

Az akusztikus részek burkolatának kialakításához és a vezérlőgomboknál rozsdamentes acéllal dolgoztak, amelyet az ékszereknél is használt PVD-bevonatos eljárással tettek kopásállóvá. A gazdag audioélménynek pedig a kivételes akusztikát biztosító berillium lett a felelőse. A természetben csak ritkán, és akkor is inkább csak ásványokban előforduló, szürkés színű, kis fajsúlyú, kemény fémet jellemzően a minőségi hi-fi termékekben használják, de most ebbe az apró fülhallgatóba is jutott egy kis darabka.

Aztán figyeltek a praktikus és kényelmes behelyezhetőségre is. A két, gyakorlatilag ékszerként tetszelgő, mindössze kilenc grammos fülhallgatót levehető szilikonból készült szárnyakkal látták el, amelyek öt méretben készültek, hogy közülük a megfelelőt kiválasztva pontosan illeszkedjenek használójának fülkagylóihoz. Mindeközben beépített optikai szenzorok figyelik, hogy vajon tényleg a fülben van-e a készülék, mert, ha nincs, akkor automatikusan leállítja a lejátszást a telefonon.

A 299 dollárért kínált fülhallgatóhoz egy decens, inox acélból készült tároló is jár, ebbe belehelyezve, a doboz oldalán található USB-porton keresztül lehet feltölteni az akkumulátorát. Így, a direkt erre a célra szabadalmaztatott antennával együtt, Bluetoothon keresztül akár 14 órán át lehet vele zenét hallgatni. „Az MW07-tel nem csupán a felhasználói élményen akartunk javítani, de a prémium minőségű anyagok alkalmazásával eddig ismeretlen vizekre eveztünk a vezeték nélküli fülhallgatók birodalmában” – fogalmazott a Master & Dynamic alapítója Jonathan Levin.

A sorozatot a Telenor támogatja.

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.