Valódi költemény lett ez a gyönyörű vezeték nélküli fülhallgató

A valóban zsinór nélkül, akkumulátorról működő fülhallgatókkal lényegesen kényelmesebb zenét hallgatni, így aztán egyáltalán nem véletlen, hogy egyre több márka igyekszik kategóriáján belül a legjobb, legcsinosabb darabokkal kitűnni. Egy New York-i székhelyű, audiofelszereléseket gyártó cégnek ez most különösen jól sikerült, csúcsminőségű alkatrészeket és izgalmas dizájnt használt legújabb darabjához.

Még csak öt éves a főleg fej- és fülhallgatókat gyártó Master & Dynamic, de bármivel is rukkol elő, folyamatosan méretes hullámokat generál az iparágban. A legmagasabb minőségű alapanyagokkal dolgozik, a legdrágább bőrtől kezdve a fémkompozitokig, miközben a funkcionális, tartós és elegáns dizájn is a védjegyévé vált. Legutóbb például a washingtoni Afroamerikai Múzeumot is tervező David Adjaye építésszel és a hollywoodi sztárokat is tetováló művésszel, Scott Campbellel álltak össze, hogy egy kicsit megint forradalmasíthassák a fülhallgató-szektort.

Szeptember elején meg is jelentek a piacon egy olyan vezeték nélküli, precíziós vágással formázott fülhallgatóval, amelynek mintázatát a luxus napszemüvegek illették. Az MW07-et négy különböző színben álmodták meg: a velencei márványokra jellemző terrazzo, acélkék, matt fekete és a teknősök páncélját idéző kinézetben – írja cikkében a DesignBoom. 

Az akusztikus részek burkolatának kialakításához és a vezérlőgomboknál rozsdamentes acéllal dolgoztak, amelyet az ékszereknél is használt PVD-bevonatos eljárással tettek kopásállóvá. A gazdag audioélménynek pedig a kivételes akusztikát biztosító berillium lett a felelőse. A természetben csak ritkán, és akkor is inkább csak ásványokban előforduló, szürkés színű, kis fajsúlyú, kemény fémet jellemzően a minőségi hi-fi termékekben használják, de most ebbe az apró fülhallgatóba is jutott egy kis darabka.

Aztán figyeltek a praktikus és kényelmes behelyezhetőségre is. A két, gyakorlatilag ékszerként tetszelgő, mindössze kilenc grammos fülhallgatót levehető szilikonból készült szárnyakkal látták el, amelyek öt méretben készültek, hogy közülük a megfelelőt kiválasztva pontosan illeszkedjenek használójának fülkagylóihoz. Mindeközben beépített optikai szenzorok figyelik, hogy vajon tényleg a fülben van-e a készülék, mert, ha nincs, akkor automatikusan leállítja a lejátszást a telefonon.

A 299 dollárért kínált fülhallgatóhoz egy decens, inox acélból készült tároló is jár, ebbe belehelyezve, a doboz oldalán található USB-porton keresztül lehet feltölteni az akkumulátorát. Így, a direkt erre a célra szabadalmaztatott antennával együtt, Bluetoothon keresztül akár 14 órán át lehet vele zenét hallgatni. „Az MW07-tel nem csupán a felhasználói élményen akartunk javítani, de a prémium minőségű anyagok alkalmazásával eddig ismeretlen vizekre eveztünk a vezeték nélküli fülhallgatók birodalmában” – fogalmazott a Master & Dynamic alapítója Jonathan Levin.

A sorozatot a Telenor támogatja.

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.