hirdetés
hirdetés
hirdetés

Valódi apró emberek ülnek a paprikás pufi kukin!

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

hirdetés

A Shutterstock az alkalmazottait kérte meg, hogy rekreálják néhány "klasszikus" stockfotóját. A belső kampányt a #RockThatStock hashtaggel látta el, hat országból jöttek pályaművek, ezek az Egyesült Államok, Szingapúr, Kanada, Írország, Németország és Anglia, mert ott vannak alkalmazottai a Shutterstocknak.

Ezzel a cég már egy létező, a stockfotókat mémesítő trendnek hajtott fejet maga is.

Értelemszerűen, a barátnője mellett egy másik nő után forduló, ezzel pedig a barátnője rosszallását kiváltó, életképbe komponált férfi is megjelenik, valamint az "új üzletemberek sikeres csapata a kreatív irodában" is, sőt, a paprikás pufi kukin ülő miniemberek is, továbbá a "fiatal lány lufikkal" - utóbbi volt a Shutterstock egyik első képe, így azt az alapító csinálta újra.

Lent látható néhány a képekből. Az Adweeken találtuk, ott még több van. Egyébként 400 ezer ember dolgozik a Shutterstocknak, előttük hajtott fejet a cég a kampánnyal.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés