hirdetés
hirdetés
hirdetés

Valódi apró emberek ülnek a paprikás pufi kukin!

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

hirdetés

A Shutterstock az alkalmazottait kérte meg, hogy rekreálják néhány "klasszikus" stockfotóját. A belső kampányt a #RockThatStock hashtaggel látta el, hat országból jöttek pályaművek, ezek az Egyesült Államok, Szingapúr, Kanada, Írország, Németország és Anglia, mert ott vannak alkalmazottai a Shutterstocknak.

Ezzel a cég már egy létező, a stockfotókat mémesítő trendnek hajtott fejet maga is.

Értelemszerűen, a barátnője mellett egy másik nő után forduló, ezzel pedig a barátnője rosszallását kiváltó, életképbe komponált férfi is megjelenik, valamint az "új üzletemberek sikeres csapata a kreatív irodában" is, sőt, a paprikás pufi kukin ülő miniemberek is, továbbá a "fiatal lány lufikkal" - utóbbi volt a Shutterstock egyik első képe, így azt az alapító csinálta újra.

Lent látható néhány a képekből. Az Adweeken találtuk, ott még több van. Egyébként 400 ezer ember dolgozik a Shutterstocknak, előttük hajtott fejet a cég a kampánnyal.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés