hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vállalati kapcsolatok igazgatót nevezett ki a Mars

Zuzana Lošáková kinevezésével szeretnék, ha a márkák után jobban megismernék a céget, és annak értékeit is az emberek. 

hirdetés

A szakember a vállalati kommunikációs stratégia részeként csatlakozik a még mindig családi kézben lévő Marshoz. A stratégia célja, hogy 2018-ban a Mars minden közép-európai országban, így Magyarországon is erősítse a vállalati kommunikációját.

Zuzana Lošáková a közép-európai vezetőségi csapat tagjaként a corporate affairs igazgatói posztot fogja betölteni: “Szeretném, ha a közép-európai, így a magyar fogyasztóink is megismernék a termékek álló vállalatot, az értékeinket, valamint azt, ahogyan dolgozunk, gondolkodunk és cselekszünk azért, hogy fenntarthatóvá váljunk egy generáció alatt” – összegzett a frissen kinevezett vezető.

Zuzana Lošáková

Lošáková feladata a külső és belső kommunikáció irányítása mellett a public affairs feladatok ellátása, valamint a külső érdekeltekkel, például szakmai szövetségekkel való kapcsolattartás lesz a magyar, a cseh, a szlovák és a román piacokat magába foglaló Mars Multisales Central Europe szervezeten belül.

A szakember Szlovákiából érkezett a Mars prágai központjába, 15 éves tapasztalattal rendelkezik a corporate affairs és a PR területén – karrierjét egy PR ügynökségnél kezdte, majd vállalati kommunikációs menedzserként, illetve public affairs menedzserként kapott lehetőséget egy ismert nemzetközi vállalat gyorsan növekvő fogyasztóicikk-szegmensében. Legutóbb egy vezető kiskereskedelmi lánc kommunikációs vezetőjeként dolgozott, ahol a teljes külső és belső kommunikáció, a public affairs és a CSR területeit vezette. Nagy tapasztalata van cégek és iparok képviseletében a kereskedelmi igazgatóságokkal és munkáltatói szövetségekkel szemben - írják róla a közleményben.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés