hirdetés
hirdetés
hirdetés

Választási honlapot indított a Grayling ügynökség

A public affairs területén dolgozók számára adna információkat, elemzéseket az EU-s politikai környezetről.

hirdetés

Az európai parlamenti választásokkal foglalkozik a Grayling kommunikációs ügynökség brüsszeli irodájának The EU Lobby nevű honlapja, amelyet "kizárólag a választással kapcsolatos információknak, trendeknek és pletykáknak szentelnek" - írják. Az angol nyelvű oldalt Brüsszelben indították, de a Grayling társirodái (köztük a budapesti) is részt vesznek benne, és célja, hogy a public affairs területén dolgozók elemzéseken keresztül kapjanak tisztább képet az EU-s politikai környezetről.

A The Eu Lobby korábban hírlevél formájában működött szintén a brüsszeli irodából, illetve a Twitter-csatornájának közel 10 ezer követője van. A honlap az új lába a platformnak, múlt héten indult. Kokics Viktória, a magyar iroda ügyfélkapcsolati igazgatója azt mondta a Kreatívnak, hogy az ügynökség munkatársai Brüsszelben más munkáik mellett viszik ezt a projektet, de szerinte nagyjából 5-6 kolléga foglalkozhat ezzel kiemelten. A budapesti iroda egy-egy helyi elemzéssel fog hozzájárulni a tartalomhoz, az első ilyen anyag a Fidesz és a Néppárt viszonyát fogja körbejárni, épp készül.

A honlap a májusi választások után is frissülni fog.

A Grayling kommunikációs hálózata 22 európai országban működik, 31 irodája van, és több mint ötszáz munkatársa. A londoni székhelyű és a londoni tőzsdén jegyzett Huntsworth Plc. nemzetközi kommunikációs csoport tagja.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

10 éves lett ugyanis a mára legendássá vált, Isaiah Mustafa főszereplésével készült reklám.

Kiadók helyett egy szakértői csapat döntött a 20-as listáról, amelyből majd a győztest is kiválasztják.

A zsúfoltnak és zajosnak ígérkező 2020-as évben a lap szerint még fontosabb lesz a megbízható hírforrás.

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

A Cinema City médiaértékesítési divíziója a Botrányt nézte ki az alkalomra.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés