hirdetés
hirdetés
hirdetés

Választási honlapot indított a Grayling ügynökség

A public affairs területén dolgozók számára adna információkat, elemzéseket az EU-s politikai környezetről.

hirdetés

Az európai parlamenti választásokkal foglalkozik a Grayling kommunikációs ügynökség brüsszeli irodájának The EU Lobby nevű honlapja, amelyet "kizárólag a választással kapcsolatos információknak, trendeknek és pletykáknak szentelnek" - írják. Az angol nyelvű oldalt Brüsszelben indították, de a Grayling társirodái (köztük a budapesti) is részt vesznek benne, és célja, hogy a public affairs területén dolgozók elemzéseken keresztül kapjanak tisztább képet az EU-s politikai környezetről.

A The Eu Lobby korábban hírlevél formájában működött szintén a brüsszeli irodából, illetve a Twitter-csatornájának közel 10 ezer követője van. A honlap az új lába a platformnak, múlt héten indult. Kokics Viktória, a magyar iroda ügyfélkapcsolati igazgatója azt mondta a Kreatívnak, hogy az ügynökség munkatársai Brüsszelben más munkáik mellett viszik ezt a projektet, de szerinte nagyjából 5-6 kolléga foglalkozhat ezzel kiemelten. A budapesti iroda egy-egy helyi elemzéssel fog hozzájárulni a tartalomhoz, az első ilyen anyag a Fidesz és a Néppárt viszonyát fogja körbejárni, épp készül.

A honlap a májusi választások után is frissülni fog.

A Grayling kommunikációs hálózata 22 európai országban működik, 31 irodája van, és több mint ötszáz munkatársa. A londoni székhelyű és a londoni tőzsdén jegyzett Huntsworth Plc. nemzetközi kommunikációs csoport tagja.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés