hirdetés
hirdetés
hirdetés

Választási honlapot indított a Grayling ügynökség

A public affairs területén dolgozók számára adna információkat, elemzéseket az EU-s politikai környezetről.

hirdetés

Az európai parlamenti választásokkal foglalkozik a Grayling kommunikációs ügynökség brüsszeli irodájának The EU Lobby nevű honlapja, amelyet "kizárólag a választással kapcsolatos információknak, trendeknek és pletykáknak szentelnek" - írják. Az angol nyelvű oldalt Brüsszelben indították, de a Grayling társirodái (köztük a budapesti) is részt vesznek benne, és célja, hogy a public affairs területén dolgozók elemzéseken keresztül kapjanak tisztább képet az EU-s politikai környezetről.

A The Eu Lobby korábban hírlevél formájában működött szintén a brüsszeli irodából, illetve a Twitter-csatornájának közel 10 ezer követője van. A honlap az új lába a platformnak, múlt héten indult. Kokics Viktória, a magyar iroda ügyfélkapcsolati igazgatója azt mondta a Kreatívnak, hogy az ügynökség munkatársai Brüsszelben más munkáik mellett viszik ezt a projektet, de szerinte nagyjából 5-6 kolléga foglalkozhat ezzel kiemelten. A budapesti iroda egy-egy helyi elemzéssel fog hozzájárulni a tartalomhoz, az első ilyen anyag a Fidesz és a Néppárt viszonyát fogja körbejárni, épp készül.

A honlap a májusi választások után is frissülni fog.

A Grayling kommunikációs hálózata 22 európai országban működik, 31 irodája van, és több mint ötszáz munkatársa. A londoni székhelyű és a londoni tőzsdén jegyzett Huntsworth Plc. nemzetközi kommunikációs csoport tagja.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Március óta dolgoznak együtt és az eddigi tapasztalatok alapján még sokáig tart majd a közös munka.

„Ez még csak a kezdet” – nyilatkozta a siker kapcsán az Iposos elnök-vezérigazgatója.

35 kamionra kerültek fel azok a gyerekrajzok, amikkel a baleset-megelőzést szeretnék segíteni.

A színésznő elment egy castingra és beválogatták A Tanár című sorozatba.

Az üzemeltetők szerint a külső alapján ítélő randioldal igazából egy társadalmi kísérlet.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés