hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vakvezető kutyákat támogat a PHD

X-Faktor-sztárok, BKV-zás bekötött szemmel, kiállítás és vakvezető kutya kiképző iskola látogatása – komplex jótékonysági akcióval ünnepelte meg a PHD 21. születésnapját.

hirdetés

Speciális adománygyűjtéssel és jótékonysági eseménnyel ünnepelte globális szinten 21. születésnapját a PHD médiaügynökség. A Big Hug Day címen meghirdetett magyarországi akció a vakokat és gyengénlátókat helyezte fókuszba, és a vakvezető kutyák kiképzését támogatta. Az akció részeként múlt hét pénteken az ügynökség dolgozói, újságírók és az X-Faktorból Keresztes Ildikó mentor, valamint Vastag Tomi énekes a Láthatatlan Kiállítástól a csepeli kutyakiképző központba bekötött szemmel, egy vakvezető kutya segítségével BKV-ztak át, hogy átéljék a látássérültek mindennapos életének egy részét. A tömegközlekedés mellett a résztvevők egy vásárlás során is kipróbálhatták, milyen látás nélkül élni, és az akció része a folytatódó adománygyűjtés is. A Vaterán márciustól lehet licitálni különféle ajándékokért, az árverésen befolyt összeg a Kutyakiképző Központot támogatja.

Az akcióhoz a PHD-n túl csatlakozott, és így támogatást nyújtott a Magyar Vakok és Gyengénlátók Szövetsége Vakvezetőkutya-kiképző Iskolája számára számos kiadó és médium – az RTL Klub, a Metropol, a Marquard Media, az Axel Springer, a Viva, a Reader’s Digest, a Viasat 3, az Est Media Group és a Class FM – valamint több hirdető is. Ügynökségek közül a Dynamo, sales house-ok közül az Adaptive Media is támogatja az akciót. A kampány pr-feladatait pro bono alapon a Hill & Knowlton végzi.


Zebrán segítették az álarcos „világtalanokat”

Közben a Vakok és Gyengénlátók Közép-Magyarországi Regionális Egyesülete (VGYKE) arra hívta fel a figyelmet, hogy Budapesten alig találni hangjelzéses gyalogátkelőt, az itt élő vagy a városba érkező többezer vak és gyengénlátó ember számára ezért akár közvetlen életveszély is lehet a közlekedés.

Az egyesület a Móricz Zsigmond körtéren Kaszás Géza színész moderálásával szervezett akciót, az önkéntes vállalkozók arcát és szemét egy álarccal takarták el, akiket vak hostessek kísértek át a gyalogátkelő túloldalára.

A VGYKE a Budapesten és Pest megyében élő több mint hatezer vak és gyengénlátó személy érdekképviseletét látja el. Az egyesület kezdeményezése a Kézzel Látók című vándorkiállítás is, amelynek 3-dimenziós, plasztikus festményei kitapinthatóak, így a látók és nem látók számára egyaránt érezhetőek, élvezhetőek. A képeket a TBWA budapesti irodájában állították ki karácsonykor.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Seregi György kereskedelmi vezetői pozícióba érkezik.

Az együttműködés 2020-ra szól, és az állásportál online marketingtevékenységének több területére is kiterjed.

A Girls Girls Girls Magazine közel háromperces szpotja nemtől függetlenül mindenki számára érthető.

Regisztráció után a kedvenc szerzőik cikkeit kapjuk a legolvasottabb hírek után.

Az utolsó hozzávaló elveszi az ember étvágyát az egyébként nagyon guszta ételektől.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés