hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vagányról nyugodtra vált a téli Budapest-kampány

A novemberi tavaszban elindult a Budapest Winter Invasion-ről átkeresztelt Budapest Winter Invitation (BWI) akció, amelyet immár harmadik alkalommal szerveznek meg azzal a céllal, hogy a külföldieket a magyar fővárosba csábítsák. A névváltozáson túl az is újdonság, hogy a korábbiakhoz képest hamarabb indult a kedvezményes időszak és összehangolt foglalási rendszert kínál a BWI felfrissített honlapja.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Mint arról korábban beszámoltunk, a történelmi humorra építő megszállás helyett meghívásra épül a BWI akció, ezt a központi üzenetet tükrözi az új név, amiben a mozaikszó I-betűjének jelentése invasion-ről invitation-re változott.

Az akció részleteiről a BWI egyik kiemelt együttműködő partnere, a Magyar Turizmus (MT) szervezett sajtótájékoztatót, ahol Niklai Ákos elnök elmondta: idén a tavalyihoz hasonló összeget, 135 millió forintot fordítanak a kampányra. Ebből 35 millió forintot a hazai szállodák, és a Budapest Airport ad, míg százmillió forintot az MT biztosít az ötszázmilliós miniszteri keretből. 

Programcsomagok stresszre és romantikához
A BWI promóciója októberben indult a külföldi nyomtatott sajtóban, outdoor és online felületen. Az internetes kampány bannerekből, keresőoptimalizálásból, kulcsszavas hirdetésekből, valamint e-dm és hírlevelekből áll, a netes megjelenések az akció közelmúltban frissített honlapjára vezetnek el.
 


A Budapestwinterinvasion.com névről Budapestwinter.com-ra rövidült site újdonsága, hogy valós idejű foglalási rendszere van. A nyolcnyelvű site a nyitóoldalán programcsomagokat kínál fel, például mást javasol annak, aki a stresszből szabadulva szeretne kikapcsolódni, vagy egy romantikus hétvégére vágyik. Előbbinek a pihenés első napján reggel a Széchenyi fürdőt, délben egy Vén Hajós ebédet kínál a honlap, délutánra pesti Duna-parti sétát, estére pedig vacsorával egybekötött hajós városnézést. Ez akár még romantikus is lehetne, de akik kifejezetten erre vágynak, azok a Gellértben fürödhetnek reggel, ebédelhetnek a Két Szerecsenben, délután a Szépművészeti Múzeumban nézelődhetnek, este pedig a Városligeti tónál található Robinson étteremben költhetik el a vacsorát. A ráncfelvarráson átesett site-ért a Well Reklámügynökség és az MT csapata felel.

Viszlát, amerikaiak
A sajtótájékoztatón az is elhangzott, hogy idén a célpiacok közül kimaradt az Amerikai Egyesült Államok, a kampánnyal főleg Németországot, az Egyesült Királyságot, Franciaországot, Spanyolországot, Olaszországot, Oroszországot és Skandináviát célozzák meg. Szűcs Balázs marketingigazgató azt mondta, hogy azért ezeket az országokat jelölték elsődlegesnek, mert innen érkezett hazánkba a legtöbb turista az elmúlt évek BWI akciói nyomán. A másodlagos célpiac Írország, Izrael, Ausztria, Románia, Lengyelország és Szlovákia.

A kampány célcsoportja a harminc feletti, gyermektelen rendszeresen utazók, továbbá az utazási irodák, utazásszervezők és a sajtó munkatársai. Az újságírók számára egyébként decemberben a karácsonyi vásár idejére szerveznek budapesti utat.

Humor helyett nyugalom
Szűcs Balázs, az MT marketingigazgatója szerint a BWI kampány egyben desztinációs imázskampány is, ami a márciusig tartó kedvezményes időszakon túl is hozhat vendégeket Budapestnek.

A tavalyi és a két évvel ezelőtti kampányt a Well készítette. Először a „Mindenki tovább marad Budapesten, mint tervezte: a rómaiak 400 évig, az ottománok 150 évig, a szovjetek 45 évig - Ön pedig egy extra ingyen éjszakával!” volt a szlogen, tavaly pedig „a rómaiak 400 évig, az ottománok 150 évig, a szovjetek 45 évig maradtak. Ön lesz az első látogató, akit szívesen látunk tovább is! Maradjon még egy éjszakát a mi költségünkön!”

A Well ötlete alapján, de az MT által készített kreatívok most a nyugodt élményszerzés érzését közvetítik a „Ráérsz: adunk még egy napot!” (Take your time: have an extra day on us!) szlogennel. Az akció lényege most is ugyanaz, a vendégek három éjszaka áráért négyet tölthetnek el a budapesti szállodákban, új tartalmi elem azonban, hogy lehetőség van a rövidebb tartózkodásra, vagyis három éjszakát maradni kettő áráért.

A BWI fő partnerei az MT-n túl a Budapest Airport, a Malév és a Budapesti Turisztikai Hivatal (BTH), valamint a partnerszállodák. Az akcióban idén összesen 83 szolgáltató vesz részt, ezek közül 62 három-, négy-, és ötcsillagos szálloda.

A tervek szerint a nyári Budapestet is népszerűsítik majd, ennek a részleteit most dolgozzák ki. Ezen kívül ugyancsak a miniszteri keretből fordítanak 130 millió forintot a vidéki Magyarország promóciójára, amiben több mint száz szálloda vesz részt. Itt a környező országokat célozzák meg, Ausztriát, Csehországot, Lengyelországot, Romániát és Ukrajnát.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés