hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vagányról nyugodtra vált a téli Budapest-kampány

A novemberi tavaszban elindult a Budapest Winter Invasion-ről átkeresztelt Budapest Winter Invitation (BWI) akció, amelyet immár harmadik alkalommal szerveznek meg azzal a céllal, hogy a külföldieket a magyar fővárosba csábítsák. A névváltozáson túl az is újdonság, hogy a korábbiakhoz képest hamarabb indult a kedvezményes időszak és összehangolt foglalási rendszert kínál a BWI felfrissített honlapja.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Mint arról korábban beszámoltunk, a történelmi humorra építő megszállás helyett meghívásra épül a BWI akció, ezt a központi üzenetet tükrözi az új név, amiben a mozaikszó I-betűjének jelentése invasion-ről invitation-re változott.

Az akció részleteiről a BWI egyik kiemelt együttműködő partnere, a Magyar Turizmus (MT) szervezett sajtótájékoztatót, ahol Niklai Ákos elnök elmondta: idén a tavalyihoz hasonló összeget, 135 millió forintot fordítanak a kampányra. Ebből 35 millió forintot a hazai szállodák, és a Budapest Airport ad, míg százmillió forintot az MT biztosít az ötszázmilliós miniszteri keretből. 

Programcsomagok stresszre és romantikához
A BWI promóciója októberben indult a külföldi nyomtatott sajtóban, outdoor és online felületen. Az internetes kampány bannerekből, keresőoptimalizálásból, kulcsszavas hirdetésekből, valamint e-dm és hírlevelekből áll, a netes megjelenések az akció közelmúltban frissített honlapjára vezetnek el.
 


A Budapestwinterinvasion.com névről Budapestwinter.com-ra rövidült site újdonsága, hogy valós idejű foglalási rendszere van. A nyolcnyelvű site a nyitóoldalán programcsomagokat kínál fel, például mást javasol annak, aki a stresszből szabadulva szeretne kikapcsolódni, vagy egy romantikus hétvégére vágyik. Előbbinek a pihenés első napján reggel a Széchenyi fürdőt, délben egy Vén Hajós ebédet kínál a honlap, délutánra pesti Duna-parti sétát, estére pedig vacsorával egybekötött hajós városnézést. Ez akár még romantikus is lehetne, de akik kifejezetten erre vágynak, azok a Gellértben fürödhetnek reggel, ebédelhetnek a Két Szerecsenben, délután a Szépművészeti Múzeumban nézelődhetnek, este pedig a Városligeti tónál található Robinson étteremben költhetik el a vacsorát. A ráncfelvarráson átesett site-ért a Well Reklámügynökség és az MT csapata felel.

Viszlát, amerikaiak
A sajtótájékoztatón az is elhangzott, hogy idén a célpiacok közül kimaradt az Amerikai Egyesült Államok, a kampánnyal főleg Németországot, az Egyesült Királyságot, Franciaországot, Spanyolországot, Olaszországot, Oroszországot és Skandináviát célozzák meg. Szűcs Balázs marketingigazgató azt mondta, hogy azért ezeket az országokat jelölték elsődlegesnek, mert innen érkezett hazánkba a legtöbb turista az elmúlt évek BWI akciói nyomán. A másodlagos célpiac Írország, Izrael, Ausztria, Románia, Lengyelország és Szlovákia.

A kampány célcsoportja a harminc feletti, gyermektelen rendszeresen utazók, továbbá az utazási irodák, utazásszervezők és a sajtó munkatársai. Az újságírók számára egyébként decemberben a karácsonyi vásár idejére szerveznek budapesti utat.

Humor helyett nyugalom
Szűcs Balázs, az MT marketingigazgatója szerint a BWI kampány egyben desztinációs imázskampány is, ami a márciusig tartó kedvezményes időszakon túl is hozhat vendégeket Budapestnek.

A tavalyi és a két évvel ezelőtti kampányt a Well készítette. Először a „Mindenki tovább marad Budapesten, mint tervezte: a rómaiak 400 évig, az ottománok 150 évig, a szovjetek 45 évig - Ön pedig egy extra ingyen éjszakával!” volt a szlogen, tavaly pedig „a rómaiak 400 évig, az ottománok 150 évig, a szovjetek 45 évig maradtak. Ön lesz az első látogató, akit szívesen látunk tovább is! Maradjon még egy éjszakát a mi költségünkön!”

A Well ötlete alapján, de az MT által készített kreatívok most a nyugodt élményszerzés érzését közvetítik a „Ráérsz: adunk még egy napot!” (Take your time: have an extra day on us!) szlogennel. Az akció lényege most is ugyanaz, a vendégek három éjszaka áráért négyet tölthetnek el a budapesti szállodákban, új tartalmi elem azonban, hogy lehetőség van a rövidebb tartózkodásra, vagyis három éjszakát maradni kettő áráért.

A BWI fő partnerei az MT-n túl a Budapest Airport, a Malév és a Budapesti Turisztikai Hivatal (BTH), valamint a partnerszállodák. Az akcióban idén összesen 83 szolgáltató vesz részt, ezek közül 62 három-, négy-, és ötcsillagos szálloda.

A tervek szerint a nyári Budapestet is népszerűsítik majd, ennek a részleteit most dolgozzák ki. Ezen kívül ugyancsak a miniszteri keretből fordítanak 130 millió forintot a vidéki Magyarország promóciójára, amiben több mint száz szálloda vesz részt. Itt a környező országokat célozzák meg, Ausztriát, Csehországot, Lengyelországot, Romániát és Ukrajnát.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az új verzió elkészítése két évet vett igénybe.

Valódi, nem eljátszott fotók adják a mexikói kampány alapját.

A divatház sem akar kimaradni a sorozat 25. születésnapja körüli őrületből.

A magyar cég és a teljes cégcsoport a klímaváltozás fő kérdéseire fókuszál tartalmaival.

Októbertől gyakorlatorientált UI-kurzust indítanak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés