hirdetés
hirdetés
hirdetés

Üzletfejlesztési igazgatói pozíciót hozott létre az 1080P

November elejétől Holovács Annamária a Ringier, majd később a Mediaworks marketingvezetője üzletfejlesztési igazgatóként támogatja a 1080P Reklám- és Médiaügynökség munkáját. Az ügynökség fő célja az új pozícióval az ügyfelek magasabb szintű kiszolgálása és a vállalati divíziók közötti folyamatok optimalizálása - áll az ügynökség közleményében.

hirdetés

Urbán Zsolt, az 1080P ügyvezetője elmondta: a pozíció létrehozását „az elmúlt időszakban megvalósult és a közeljövőben tervezett növekedés tette szükségessé a pozíció megteremtését". Holovács azt tette hozzá, hogy meglepte és inspirálóan hatott rá „az a szakmai alázat és elszántság, amely az ügynökség szakembereit jellemzi".

Holovács Annamária

Holovács Annamária pályafutását a svájci Ringier európai igazgatóságán kezdte. Menedzserként több magyarországi vonatkozású projekt, egyebek mellett a Magyar Hírlap és a Népszabadság megvásárlásának előkészítésében vett részt. Ezt követően a hazai leányvállalat marketingkutatási és sales support igazgatója lett, majd egy rövidebb kitérő következett a Sanoma (ma Central Médiacsoport -  szerk.) által kiadott National Geographic lapmenedzseri pozíciójába. 2003-tól két éven át - visszatérve a hazai Ringier kiadóhoz - a Magyar Hírlap és a magazindivízió marketingigazgatói feladatait látta el. 2008-ban már külső tanácsadóként részt vett a Népszabadság Zrt.-nél folyó munkákban, egyebek mellett a Népszabadság Online megújulási folyamatának koordinálásában, illetve a cégnél zajló stratégiai tervezésben. Majd 2009-2011 között a Népszabadság marketingigazgatói feladatait látta el.

2012 elejétől a Ringier-Axel fúzióját koordinálta. A Mediaworks megalakulása után 2018 elejéig a megyei lapok projektmenedzsere, majd regionális marketingvezetője volt. Azt követően szabadúszóként vállalt projekteket, óraadó tanárként pedig a felsőoktatásban jelenleg is segíti az utánpótlásképzést.

A Budapesti Közgazdaság-tudományi és Államigazgatási Egyetemen szerzett diplomát 2000-ben, később az ELTE jogi szakokleveles közgazdász végzettségével szerezte meg. Egyetemi évei alatt több külföldi oktatási intézményben is képezte magát, így a moszkvai Puskin Intézetben, a Stockholm School of Economicson és az egyesült államokbeli Leigh University Iacocca Intézetében.

Az 1080P-t Urbán Zsolt alapította, az ügynökség tulajdonrészének 75 százalékát idén nyáron egy bolgár médiamogul, Krassimir Guergov vásárolta meg. Ez úgy valósult meg, hogy Guergov kivásárolta a Sziget operatív vezetőjének, Kádár Tamás és Dévényi Balázs producer közös cégének, a Dynamo Kommunikációnak 50 százalékos tulajdonrészét, valamint Urbán Zsolt szintén 50 százalékos tulajdonrészének felét.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három év után frissítették a tudásanyagot. A kiadvány ingyenesen letölthető.

Pro bono alapon ügynökséget is keresnek a kampány lebonyolítására.

Az előírt kötelezettségekhez felhasznált hiányos adatok nem a Digitől, hanem a GVH saját adatgyűjtéséből származik - állítja a cég.

200 nevezésből összesen 57-et díjazott a zsűri.

hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

hirdetés