hirdetés
hirdetés
hirdetés

Utolsó pillanatban keresgélt karácsonyi recepteket az ország

Rekordnézettsége volt karácsonykor, illetve szilveszter és újév napjaiban a receptoldalaknak. Videóban a csirketorta nyert, ami elkészítve sokkal kevésbé ijesztő, mint amit a neve sugall. A külföldi magyarok a Nosaltyt böngészték december 23-án.

hirdetés

A legnagyobb hazai receptoldalt/gasztromagazint, a Nosalty.hu-t karácsony előtt, december 23-án 340 ezer felhasználó látogatta meg. Összehasonlításképp, egy másik, átlagos decemberi szombaton, december 9-én ennek alig a fele, 180 ezer felhasználó látogatta meg az oldalt. Az adatokat a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) Online Látogatottsági Auditjából (OLA) vettük, teljes elérésre (asztali, mobil és tablet együtt) vonatkoznak.

A Mindmegette.hu is jól teljesített, 190 ezernél is többen látogattak az oldalra december 23-án, ez is jócskán felülmúlta a december 9-i szombatot, amikor 110 ezer látogatójuk volt.

A Receptneked 130 ezer felhasználók húzott be 23-án, míg 9-én nekik is jóval kevesebb, 86 ezer látogatójuk volt.

További érdekesség, hogy a DKT/OLA nem csak belföldi, hanem külföldi látogatókat is mér, és december 23-án az általuk mért összes oldal közül a Nosaltyt látogatták a legtöbben külföldről, az 50 ezer valós felhasználóval verte az Indexet és az Origót is.

December 24-én már kevesebbet főztek az emberek, de azért akkor is jól teljesítettek az oldalak a hagyományos hétvégékhez képest, és volt egy újabb nagy felpörgésük szilveszterkor is: a Nosaltyt közel 270 ezren, a Mindmegettét 182 ezren látogatták aznap.

A receptoldalak felfutását nem csak a Gemius/DKT.hu számai mutatják, hanem a közösségi médiás interakciók is. Nemrég mutattuk be a decemberi lájkbajnokság számait, ami szintén a receptoldalak előretörését mutatja. A Receptneked közvetlenül a második helyre került a toplistán, a videós tartalmak között pedig az általuk közzétett „csirketorta aszalt áfonyával” lett az első, ami elkészítve sokkal kevésbé ijesztő, mint amit a neve sugall. A közösségi interakciós toplistán a Nosalty is felkerült a 15 helyre.

A Nosaltytól kaptunk adatokat arra vonatkozóan is, hogy melyek voltak a legkedveltebb receptek náluk, karácsonykor például a klasszikus töltött káposzta nyert a rögtön puha mézeskalács előtt, szilveszterkor a lencsefőzelék Mancikától előzte a lilahagymás lencsesalátát.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés