hirdetés
hirdetés
hirdetés

Útkereső szép futó fiatalokkal kampányol az ELTE

Az egyetem újrahúzza a brandjét, beveti a kúlt.

hirdetés

Új reklámszpotokat készített az ELTE, amellyel újrapozícionálná a saját márkáját. Idén szeptembertől új Kommunikációs, Marketing és Rekrutációs Igazgatóság felel a felsőoktatási intézmény teljes körű kommunikációjáért. A kampány gyártását és lebonyolítását a TriVial Communications valósította meg.

"A megújult struktúra célja, hogy az egyetem megmutassa, a "coolság" igenis jellemzi az intézményt, és bár az ELTE régi hagyományokra tekint vissza, nem régimódi. Ennek jegyében a november 9-én startoló rekrutációs kampány részeként rövid, 30 mp-es részekből álló szpotsorozatot készítettek, amellyel mind az intézményt, mind a sokszínű egyetemi közösséget, mind az intézmény helyszínéül szolgáló Budapestet igyekeznek vonzóvá tenni. Az alapsorozaton felül készült egy szombathelyi mutáció is, amely az ELTE-hez tartozó Savaria Egyetemi Központot népszerűsíti" - olvasható a kampány hivatalos leírásában.

A cél az volt, hogy ne az intézmény nagy múltján legyen a hangsúly, hanem a diákjain. A szlogen (Veled teljes) magában rejti az ELTE betűit is, és ez vizuálisan is megjelenik a kampányban. A videókban szereplő fiatalok pedig szóra szerint "keresik az útjukat" és úgy futnak szép budapesti, illetve szombathelyi helyszíneken, testhezálló ruhában.

Lent láthatók a videók (köztük egy angol nyelvű verzió is - U Are In), alattuk pedig az alkotók listája.

Az alkotók listája

Ügyfél: ELTE
Produkciós ügynökség: TriVial Communications

Kreatívkoncepció: Reiber Gabriella, Joó Gábor, Balázs Dóra, Teslár Ákos
Producer: Kiss Gergely
Rendező/operatőr: Dévényi Zoltán
Zene: Joó Gábor
Vágó: Somogyi-Tóth Péter
Fény: Gaál László
VFX: Taródi István
Marketing: Magyar-Tumpek Anita

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

A Sans Clichével folytatja a tetőcserépmárka.

Visszatartott vagy az utolsó pillanatban átírt kényes anyagok, berendelt témák. Több egykori zoomos munkatárs mesélt az oldal működéséről.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés