hirdetés
hirdetés
hirdetés

Útkereső szép futó fiatalokkal kampányol az ELTE

Az egyetem újrahúzza a brandjét, beveti a kúlt.

hirdetés

Új reklámszpotokat készített az ELTE, amellyel újrapozícionálná a saját márkáját. Idén szeptembertől új Kommunikációs, Marketing és Rekrutációs Igazgatóság felel a felsőoktatási intézmény teljes körű kommunikációjáért. A kampány gyártását és lebonyolítását a TriVial Communications valósította meg.

"A megújult struktúra célja, hogy az egyetem megmutassa, a "coolság" igenis jellemzi az intézményt, és bár az ELTE régi hagyományokra tekint vissza, nem régimódi. Ennek jegyében a november 9-én startoló rekrutációs kampány részeként rövid, 30 mp-es részekből álló szpotsorozatot készítettek, amellyel mind az intézményt, mind a sokszínű egyetemi közösséget, mind az intézmény helyszínéül szolgáló Budapestet igyekeznek vonzóvá tenni. Az alapsorozaton felül készült egy szombathelyi mutáció is, amely az ELTE-hez tartozó Savaria Egyetemi Központot népszerűsíti" - olvasható a kampány hivatalos leírásában.

A cél az volt, hogy ne az intézmény nagy múltján legyen a hangsúly, hanem a diákjain. A szlogen (Veled teljes) magában rejti az ELTE betűit is, és ez vizuálisan is megjelenik a kampányban. A videókban szereplő fiatalok pedig szóra szerint "keresik az útjukat" és úgy futnak szép budapesti, illetve szombathelyi helyszíneken, testhezálló ruhában.

Lent láthatók a videók (köztük egy angol nyelvű verzió is - U Are In), alattuk pedig az alkotók listája.

Az alkotók listája

Ügyfél: ELTE
Produkciós ügynökség: TriVial Communications

Kreatívkoncepció: Reiber Gabriella, Joó Gábor, Balázs Dóra, Teslár Ákos
Producer: Kiss Gergely
Rendező/operatőr: Dévényi Zoltán
Zene: Joó Gábor
Vágó: Somogyi-Tóth Péter
Fény: Gaál László
VFX: Taródi István
Marketing: Magyar-Tumpek Anita

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három év után frissítették a tudásanyagot. A kiadvány ingyenesen letölthető.

Pro bono alapon ügynökséget is keresnek a kampány lebonyolítására.

Az előírt kötelezettségekhez felhasznált hiányos adatok nem a Digitől, hanem a GVH saját adatgyűjtéséből származik - állítja a cég.

200 nevezésből összesen 57-et díjazott a zsűri.

hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

hirdetés
hirdetés