hirdetés
hirdetés
hirdetés

Útkereső szép futó fiatalokkal kampányol az ELTE

Az egyetem újrahúzza a brandjét, beveti a kúlt.

hirdetés

Új reklámszpotokat készített az ELTE, amellyel újrapozícionálná a saját márkáját. Idén szeptembertől új Kommunikációs, Marketing és Rekrutációs Igazgatóság felel a felsőoktatási intézmény teljes körű kommunikációjáért. A kampány gyártását és lebonyolítását a TriVial Communications valósította meg.

"A megújult struktúra célja, hogy az egyetem megmutassa, a "coolság" igenis jellemzi az intézményt, és bár az ELTE régi hagyományokra tekint vissza, nem régimódi. Ennek jegyében a november 9-én startoló rekrutációs kampány részeként rövid, 30 mp-es részekből álló szpotsorozatot készítettek, amellyel mind az intézményt, mind a sokszínű egyetemi közösséget, mind az intézmény helyszínéül szolgáló Budapestet igyekeznek vonzóvá tenni. Az alapsorozaton felül készült egy szombathelyi mutáció is, amely az ELTE-hez tartozó Savaria Egyetemi Központot népszerűsíti" - olvasható a kampány hivatalos leírásában.

A cél az volt, hogy ne az intézmény nagy múltján legyen a hangsúly, hanem a diákjain. A szlogen (Veled teljes) magában rejti az ELTE betűit is, és ez vizuálisan is megjelenik a kampányban. A videókban szereplő fiatalok pedig szóra szerint "keresik az útjukat" és úgy futnak szép budapesti, illetve szombathelyi helyszíneken, testhezálló ruhában.

Lent láthatók a videók (köztük egy angol nyelvű verzió is - U Are In), alattuk pedig az alkotók listája.

Az alkotók listája

Ügyfél: ELTE
Produkciós ügynökség: TriVial Communications

Kreatívkoncepció: Reiber Gabriella, Joó Gábor, Balázs Dóra, Teslár Ákos
Producer: Kiss Gergely
Rendező/operatőr: Dévényi Zoltán
Zene: Joó Gábor
Vágó: Somogyi-Tóth Péter
Fény: Gaál László
VFX: Taródi István
Marketing: Magyar-Tumpek Anita

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Shasn még csak a Kickstarter-kampányánál tart, de máris kapott egy elég látványos videót.

A legjobb reklám kategória öt jelöltje között a Netflix fekete színészekre fókuszáló hirdetése is ott szerepel.

Úgyhogy Magyarországon is ők vásárolhatják a médiát a Barbie babáknak.

A kormánytanácsadó az Alkotmánybírósággal akarta kimondatni, hogy nem lehet, de nem adtak neki igazat.

André Aciman sikerkönyve folytatását mutatja be Budapesten

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés