hirdetés
hirdetés
hirdetés

Útkereső szép futó fiatalokkal kampányol az ELTE

Az egyetem újrahúzza a brandjét, beveti a kúlt.

hirdetés

Új reklámszpotokat készített az ELTE, amellyel újrapozícionálná a saját márkáját. Idén szeptembertől új Kommunikációs, Marketing és Rekrutációs Igazgatóság felel a felsőoktatási intézmény teljes körű kommunikációjáért. A kampány gyártását és lebonyolítását a TriVial Communications valósította meg.

"A megújult struktúra célja, hogy az egyetem megmutassa, a "coolság" igenis jellemzi az intézményt, és bár az ELTE régi hagyományokra tekint vissza, nem régimódi. Ennek jegyében a november 9-én startoló rekrutációs kampány részeként rövid, 30 mp-es részekből álló szpotsorozatot készítettek, amellyel mind az intézményt, mind a sokszínű egyetemi közösséget, mind az intézmény helyszínéül szolgáló Budapestet igyekeznek vonzóvá tenni. Az alapsorozaton felül készült egy szombathelyi mutáció is, amely az ELTE-hez tartozó Savaria Egyetemi Központot népszerűsíti" - olvasható a kampány hivatalos leírásában.

A cél az volt, hogy ne az intézmény nagy múltján legyen a hangsúly, hanem a diákjain. A szlogen (Veled teljes) magában rejti az ELTE betűit is, és ez vizuálisan is megjelenik a kampányban. A videókban szereplő fiatalok pedig szóra szerint "keresik az útjukat" és úgy futnak szép budapesti, illetve szombathelyi helyszíneken, testhezálló ruhában.

Lent láthatók a videók (köztük egy angol nyelvű verzió is - U Are In), alattuk pedig az alkotók listája.

Az alkotók listája

Ügyfél: ELTE
Produkciós ügynökség: TriVial Communications

Kreatívkoncepció: Reiber Gabriella, Joó Gábor, Balázs Dóra, Teslár Ákos
Producer: Kiss Gergely
Rendező/operatőr: Dévényi Zoltán
Zene: Joó Gábor
Vágó: Somogyi-Tóth Péter
Fény: Gaál László
VFX: Taródi István
Marketing: Magyar-Tumpek Anita

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

Az egyszázalékos kampány „Együtt lehetséges!" szlogen alatt fut

Július 15-ig várják a nevezéseket. Négy új kategóriát is indítanak.

Autós, bokszos, hír- és műkereskedő portál is a sales house-hoz került.

Tenderen választották ki őket a borshow szervezői.

hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés