hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újságíróképzés a YouTube-on

Az újságírók szakmai képzésére külön oldalt nyitott a YouTube. Videótanfolyamot tart Bob Woodward, Katie Couric és Ariana Huffington is.
hirdetés

A YouTube reporterscenter néven nyitott az újságírók számára egy külön oldalt, ahol az újságírószakma több neves amerikai képviselője számol be például a tényfeltáró újságírás, az állampolgári média, a szakmai etika vagy az interjúkészítés technikájáról.

A Richard Nixon elnökségének véget vető Watergate-ügy révén híressé vált Bob Woodward, a Washington Post újságírója mutatja be a videotanfolyamot. Az interjúkészítéshez Katie Couric, a CBS televízió műsorvezetője ad tippeket, míg Ariana Huffington, a Huffington Post című hírportál társalapítója és főszerkesztője az "állampolgári újságírást" ismerteti.

Nicholas Kristof, a The New York Times vezércikkírója a háborús övezetekből tudósítóknak ad jó tanácsokat arra, hogyan kerülhetik ki, hogy célponttá váljanak. Más kurzusokon azt lehet megtanulni, hogyan kell feldolgozni az információt abban a pillanatban, amikor az megérkezik a mobiltelefonra, illetve hogyan kell közönséget kialakítani magunknak a YouTube-on.

A Google tulajdonában lévő portál kéri az újságíró felhasználókat is, hogy tegyék fel saját videóikat, osszák meg a szaktudásokat a kollégákkal és ismereteiket a blog-, wiki-, webírókkal és fórumozókkal.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

Tisztújító közgyűlést tartott csütörtökön a helyi rádiókat tömörítő szervezet. A korábbi elnök, Hauk Zoltán a továbbiakban nem vesz részt a HEROE munkájában.

A zene mellett elektronikai eszközökről, és más pokulturális témákról is lesznek cikkek az oldalon.

A bútorgyártó Nagy-Britanniában és Írországban helyi ügynökségi partnere, a Mother segítségével készített ötletes közterületi kampányt.

Néhány hét alatt a fogadási forgalom 7 százalékát adta már az e-sport.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés