hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újságíróképzés a YouTube-on

Az újságírók szakmai képzésére külön oldalt nyitott a YouTube. Videótanfolyamot tart Bob Woodward, Katie Couric és Ariana Huffington is.
hirdetés

A YouTube reporterscenter néven nyitott az újságírók számára egy külön oldalt, ahol az újságírószakma több neves amerikai képviselője számol be például a tényfeltáró újságírás, az állampolgári média, a szakmai etika vagy az interjúkészítés technikájáról.

A Richard Nixon elnökségének véget vető Watergate-ügy révén híressé vált Bob Woodward, a Washington Post újságírója mutatja be a videotanfolyamot. Az interjúkészítéshez Katie Couric, a CBS televízió műsorvezetője ad tippeket, míg Ariana Huffington, a Huffington Post című hírportál társalapítója és főszerkesztője az "állampolgári újságírást" ismerteti.

Nicholas Kristof, a The New York Times vezércikkírója a háborús övezetekből tudósítóknak ad jó tanácsokat arra, hogyan kerülhetik ki, hogy célponttá váljanak. Más kurzusokon azt lehet megtanulni, hogyan kell feldolgozni az információt abban a pillanatban, amikor az megérkezik a mobiltelefonra, illetve hogyan kell közönséget kialakítani magunknak a YouTube-on.

A Google tulajdonában lévő portál kéri az újságíró felhasználókat is, hogy tegyék fel saját videóikat, osszák meg a szaktudásokat a kollégákkal és ismereteiket a blog-, wiki-, webírókkal és fórumozókkal.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Love, Death & Robots egyik epizódjában végzett digitális effektekért kapták az Annie-díjat.

A SorozatWiki információi szerint az RTL Magyarország, a TV2 és a Viasat is bedarál saját gyártású műsort.

Nagyívű, Sissitől egészen Mészáros Lőrincig eljutó összeállítás az osztrák és magyar nézőknek.

A Media1 biztosnak véli, hogy jövő csütörtöktől minden munkanap megjelenik az ingyenes újság.

Először osztják majd ki a „Live Communication” díjakat, amire 2019-es rendezvényekkel lehet pályázni.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés