hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újraválasztotta ügynökségét a Huawei

Újra a Pressinform nyerte a Huawei kommunikációs tenderét.

hirdetés

2014 óta harmadszor a Pressinform Public Relations nyert a Huawei Technologies Hungary kommunikációs tenderén – közölte az ügynökség. A cég így 2020-ig látja el a technológiai vállalat magyarországi pr-feladatait. A klasszikus pr-tevékenységeken túl a megbízás kiterjed a mesterséges intelligenciával, az ICT technológiákkal, az okostelefonos fotózással kapcsolatos kreatív projektek és influencer-kampányok kommunikációs támogatására is.

Az elkövetkező két évben is a Pressinform felel a telekommunikációs vállalat hazai reputációjának építéséért, valamint mindhárom (fogyasztói, vállalati és carrier) üzletágának kommunikációjáért. A Huawei idén márciusban írta ki a tendert a magyarországi pr-feladatainak ellátására – a közlés szerint a vállalat kétévente versenyezteti az ügynökségeket –, amely során négy ügynökség közül választották ki a Pressinform pályázatát.

Ament Amarilla, a Huawei marketingigazgatója méltatta a merész ötleteket és komplex pr-megoldásokat, amiket az ügynökség prezentált. A Pressinform 2014 óta dolgozik a Huaweinek, harmadszor nyerte meg a vállalat tenderét.

Itt egy Huawei-reklám Gal Gadot-val:

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés