hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újratervezés a Pr Nap témája

Ötödik alkalommal szervezi meg a Kreatív Csoport a pr-szakma számára a Pr Napot. A november 14-i rendezvény  a pr-ügynökségek szerepének változására, a jogi lehetőségekre is kitér, valamint pr-bukásokról és felállásokról is szó lesz.

hirdetés

Három fő blokkal, Újratervezés címmel szervezi meg a Kreatív Csoport a Pr Napot, amely immár ötödik alkalommal várja pr-szakma résztvevőit és a téma iránt érdeklődőket. 

A Nem pr a pr többé című első részben a pr-ügynökségek szerepének változásáról beszél az esemény Brüsszelből érkező külföldi előadója, Nick Andrews, a Fleishman-Hillard senior alelnöke és partnere. Utána Schillinger Attila, az Avantgarde Group alapító partnere a public relations jövőjéről tart előadást, majd a Kreatív ismerteti saját kutatásának eredményét a hazai pr-ügynökségek rangsoráról és helyzetéről. Mit tudhat egy pr-es? címmel Balatoni Zsófia, az Uniomedia Communications elnöke prezentál arról, hogy van-e még hely a pr számára, és miben erősek a pr-esek, őt követi Balaton Anita, a Café Pr ügyvezetője, aki a szervezeti kommunikációról tart előadást. A délelőtti rész végén egy Témád van, vagy pr-esnek születtél? címmel Galambos Márton, az Origo felelős szerkesztője tart vitaindító előadást, majd moderálásával az újságíró és pr-es kapcsolatának újratervezéséről kerekasztal-beszélgetés kezdődik, amelynek résztvevője: Danks Emese, az Erste Bank kommunikációs igazgatója, Dudás Gergely, az Index főszerkesztő-helyettese, Jelinek Gábor, a Goodwill Communications partnere és Murányi Marcell, a Blikk főszerkesztője.

A délután fő témája a jog. Elsőként Tóth Péter Benjamin, az Artisjus kommunikációs vezetője tart előadást Tudathasadás és együttműködés a jog és pr világa között címmel, elsősorban a kríziskommunikáción keresztül megközelítve a témát. Utána Nyáry Krisztián kommunikációs tanácsadó válaszol arra a kérdésre, hogy "Mit mondana most Petrocelli, avagy hol kezdődik a jogi pr? és arra, hogy "igaz-e, hogy a bíró is Blikket olvas a mellékhelyiségben?". A termékelhelyezés új szabályait Bayer Judit médiajogász ismerteti, majd Rényi Ádám kommunikációs szakember egy kerekasztal-beszélgetés során arról kérdezi a résztvevőket - Ábrahám Gergelyt, a Grayling ügyvezető igazgatóját, Beke Zsuzsát, a Richter Gedeon Nyrt. kommunikációs igazgatóját, György Bencét, Tv2 akutális műsorainak vezető szerkesztőjét és Jakab Ádámot, az RTL Klub Fókusz című műsorának főszerkesztőjét -, hogy milyen akadályokba ütköznek a pr-esek, miben támogatja és gátolja őket a törvény, a jogi gyakorlat.

Példaértékű pr-bukások és felállások - erről Simicz Tamás, a Myrtis Creative ügyvezető igazgatója esettanulmányokat mutat be, Mindörökké Zöld Pardon - és egy évvel tovább címmel pedig Mentes Endre, az ACG Pro stratégiai kommunikációs partnere a tavalyi Prizmán az év pr-projektje díjat elnyerő kampányról beszél. Ezután Sprik József, az Index újságírójának vitaindítója hallható a szórakozóhelyek kommunikációja témájú kerekasztal-beszélgetés előtt. 
 
A Pr Nap után a Kreatív Csoport a Trafiqba várja a pr-szakmát, ahol kiderül, hogy a 67 induló közül ki kapja a Prizma Kreatív Pr Díj elismeréseit, utána pedig buli lesz hajnalig.
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A megszokott céges portrék helyett most egészen más oldalát ismerhetjük meg az ügynökség dolgozóinak.

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés