hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újrahúzták a Down Egyesület arculatát

Az Activity Group által készített arculattal párhuzamosan nevet is váltott az egyesület. Utóbbi a Mitte Communications startégiáján alapult.

hirdetés

Új névvel és megújult arculattal utal kibővült ellátási területére a Down Egyesület. A jövőben a Rejtett Kincsek Down Egyesület a Down-szindrómás gyermekek fejlesztése és integrálása mellett az egyéb fogyatékossággal élőket, vagy csak lassabban fejlődő gyermekeket is támogatja szolgáltatásaival. Ennek a folyamatnak lesz a része a januárban nyíló, első budapesti integrált játszóház.

Az új márkanév a Mitte Communications márkastratégiáján alapul, a redesign az Activity Group munkája.

"A feladatok közé tartozik a szolgáltatások széles köréből adódó „albrandek” egységes arculat alá rendezése, aminek nehézségét és szépségét az adta, hogy az új logók fő célja az egységes megjelenés biztosítása mellett egyértelműen utalni a különböző tevékenységi körökre" - olvasható a közleményben.

Lent, illetve a fenti képen látható a munka eredménye.

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tíz nappal az amerikai premier után Magyarországon is látható lesz Stephen Colbert sorozata.

A videó a témában már korábban kampányt készítő Deepinsight munkája.

Aki csak egy-egy modulra szeretne beiratkozni, mostantól arra is van lehetősége.

Jászai Gellért szerint a Konzum stratégiájának része, hogy ha eladó lesz, akkor érdekli őket a Telenor.

De a volt momentumos Pottyondy Edina is csatlakozott a szerkesztőséghez. 

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés