hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újrahúzták a Down Egyesület arculatát

Az Activity Group által készített arculattal párhuzamosan nevet is váltott az egyesület. Utóbbi a Mitte Communications startégiáján alapult.

hirdetés

Új névvel és megújult arculattal utal kibővült ellátási területére a Down Egyesület. A jövőben a Rejtett Kincsek Down Egyesület a Down-szindrómás gyermekek fejlesztése és integrálása mellett az egyéb fogyatékossággal élőket, vagy csak lassabban fejlődő gyermekeket is támogatja szolgáltatásaival. Ennek a folyamatnak lesz a része a januárban nyíló, első budapesti integrált játszóház.

Az új márkanév a Mitte Communications márkastratégiáján alapul, a redesign az Activity Group munkája.

"A feladatok közé tartozik a szolgáltatások széles köréből adódó „albrandek” egységes arculat alá rendezése, aminek nehézségét és szépségét az adta, hogy az új logók fő célja az egységes megjelenés biztosítása mellett egyértelműen utalni a különböző tevékenységi körökre" - olvasható a közleményben.

Lent, illetve a fenti képen látható a munka eredménye.

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyerges tulajdonrésze zsugorodott, Fonyó Károlyé 15 százalékos lett Simicska cégében, írja a HVG.

Nagy András tavaly ősszel, Bodnár Ákos idén csatlakozott a marketingügynökséghez.

A magazin bocsánatkérő közleményt is írt.

A dal eleve arról szól, hogy ésszel kell bulizni.

De a nyomtatott napi sajtó középtávon ki fog halni. Reklámos kerekasztal-beszélgetést hallgattunk.

hirdetés

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

hirdetés
hirdetés