hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újrahúzták a Down Egyesület arculatát

Az Activity Group által készített arculattal párhuzamosan nevet is váltott az egyesület. Utóbbi a Mitte Communications startégiáján alapult.

hirdetés

Új névvel és megújult arculattal utal kibővült ellátási területére a Down Egyesület. A jövőben a Rejtett Kincsek Down Egyesület a Down-szindrómás gyermekek fejlesztése és integrálása mellett az egyéb fogyatékossággal élőket, vagy csak lassabban fejlődő gyermekeket is támogatja szolgáltatásaival. Ennek a folyamatnak lesz a része a januárban nyíló, első budapesti integrált játszóház.

Az új márkanév a Mitte Communications márkastratégiáján alapul, a redesign az Activity Group munkája.

"A feladatok közé tartozik a szolgáltatások széles köréből adódó „albrandek” egységes arculat alá rendezése, aminek nehézségét és szépségét az adta, hogy az új logók fő célja az egységes megjelenés biztosítása mellett egyértelműen utalni a különböző tevékenységi körökre" - olvasható a közleményben.

Lent, illetve a fenti képen látható a munka eredménye.

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Olasz ügynökség felelt a netet már novemberben meghódító reklámért.

A telekommunikációs márka egy új szó létrehozásával is igyekszik erősíteni identitását. A Mito segített neki.

A könyvterjesztő-kiadó csatlakozott a Movember Mozgalomhoz.

Májusban hagyta jóvá a Gazdasági Versenyhivatal, hogy a Digi felvásárolja az Invitelt. Félrevezető közlés miatt vonták vissza a döntést ideiglenesen.

hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés