hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újra plakátpályázat a Golden Drumon

Piran és Portorozs városok idén is meghirdették a már hagyományosnak számító tematikus plakátpályázatot. Ez évben a pályázóknak kedvenc filmjük vagy regényük plakáttervezetét kell elkészíteniük, de az egészet a két szlovén város környezetébe kell elhelyezniük. A nevezési határidő augusztus 25-e.

hirdetés

Idén is meghirdették a szlovén Portorozs és Piran városok a Golden Drumhoz kötődő plakátversenyt. Tavaly a „hely szelleme” volt a fókuszban, ez évben pedig a pályázóknak kedvenc filmjükhöz vagy regényükhöz kell plakátot tervezni, de a témát a két város környezetébe kell illeszteniük.

A versenyre idén a New Europe-nak* nevezett régióból a 30 éven aluliak jelentkezhetnek A nevezési határidő augusztus 25-e, a fődíj ötezer euró és egy regisztráció a jövő évi Golden Drumra.

* Pl. Albánia, Ausztria, Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Ciprus, Csehország, Észtország, Finnország, Görögország, Izrael, Koszovó, Magyarország, Montenegro, Szerbia, Szlovákia, Törökország stb.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Indul az HBO Max globális kiterjesztése, ennek részeként az HBO márka alatt Európában futó D2C-szolgáltatások is egységes ernyő alá kerülnek.

Az idei év tökéletes választás a poklok urának, jól is érzik magukat együtt. 

Ebben az évben a döntőbe jutott 47 pályamű közül a legtöbb döntős a Társadalmi célú kampányok – CSR - Márkák, vállalatok /doing good kategóriában született.

Eltűnt az Index impresszumából az Ivermektin nevű vegyületet a koronavírusra hatásos gyógyszerként feltüntető Molnár Dávid neve.

A discovery+ globális terjesztése 25 országban indul, a Discovery márkáinak és partnereinek – például a BBC, az A&E és a Group Nine – több mint 55 ezer epizódjával és az Eurosport tartalmaival, köztük az olimpiai közvetítésekkel.

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés