hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újra mentorprogramot hirdet a Kitchen Budapest

A jelentkezési határidő május 29.

hirdetés

A Kitchen Budapest a T–Systems innovációs laborja, most két nyári mentorprogramot hirdet, amely csapatoknak és egyéni jelentkezőknek kínál lehetőséget 6 és 3 hónapos együttműködésre. Ez elsősorban technológiai és üzletfejlesztési támogatást jelent.

A tizenegy éve működő labor 2015 óta hirdeti meg évente kétszer a Talent programot, ennek célja a tehetséges fiatalok korai fázisú ötleteinek megvalósítása, az ötletek életképességének tesztelése egy prototípus létrehozásával. Emellett 2016 óta a Lift program egyéni jelentkezőket is lehetőséghez juttat a technológia és a design határterületein különféle projektek megalkotásában. A mentorálás mellett a programokban résztvevők a labor infrastuktúráját is használhatják.

Az előző félévben olyan csapatokat inkubált a Kitchen Budapest, mint a természeti katasztrófáknál drónos felderítést végző SaveSarah, illetve a vakok és látássérültek mindennapi életének megkönnyítésével foglalkozó LetSee.

A programokba való bekerülés előfeltétele egy jól megfogalmazott ötlet, amely egy aktuális problémára kínált technológiai megoldást jelent (hardver, szoftver vagy mindkettő). A Kitchen Budapest egy ötletgenerátorral segít a gondolkodási folyamat beindításában, itt, jelentkezni pedig itt lehet. A jelentkezési határidő május 29. éjfél.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

A Pécsi Sörfőzde megkezdte a Prémium termékcsaládja népszerűsítését, amihez Kamarás Ivánt kérték fel. Kampánybejelntő.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés