hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újra mentorprogramot hirdet a Kitchen Budapest

A jelentkezési határidő május 29.

hirdetés

A Kitchen Budapest a T–Systems innovációs laborja, most két nyári mentorprogramot hirdet, amely csapatoknak és egyéni jelentkezőknek kínál lehetőséget 6 és 3 hónapos együttműködésre. Ez elsősorban technológiai és üzletfejlesztési támogatást jelent.

A tizenegy éve működő labor 2015 óta hirdeti meg évente kétszer a Talent programot, ennek célja a tehetséges fiatalok korai fázisú ötleteinek megvalósítása, az ötletek életképességének tesztelése egy prototípus létrehozásával. Emellett 2016 óta a Lift program egyéni jelentkezőket is lehetőséghez juttat a technológia és a design határterületein különféle projektek megalkotásában. A mentorálás mellett a programokban résztvevők a labor infrastuktúráját is használhatják.

Az előző félévben olyan csapatokat inkubált a Kitchen Budapest, mint a természeti katasztrófáknál drónos felderítést végző SaveSarah, illetve a vakok és látássérültek mindennapi életének megkönnyítésével foglalkozó LetSee.

A programokba való bekerülés előfeltétele egy jól megfogalmazott ötlet, amely egy aktuális problémára kínált technológiai megoldást jelent (hardver, szoftver vagy mindkettő). A Kitchen Budapest egy ötletgenerátorral segít a gondolkodási folyamat beindításában, itt, jelentkezni pedig itt lehet. A jelentkezési határidő május 29. éjfél.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

Az egyszázalékos kampány „Együtt lehetséges!" szlogen alatt fut

Július 15-ig várják a nevezéseket. Négy új kategóriát is indítanak.

Autós, bokszos, hír- és műkereskedő portál is a sales house-hoz került.

Tenderen választották ki őket a borshow szervezői.

hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés