hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újra lesz Portfolio Night

New York, Sanghaj, Sao Paulo és számos világváros mellett Budapest idén is megrendezi a Portfolio Night nevű rendezvényt, ahol fiatal kreatívok mutathatják be mire képesek a hazai ügynökségek kreatívigazgatóinak.

hirdetés

Másodszorra is lesz Budapesten Portfolio Night, május 23-án, a Kirowski Isobar és Umbrella közös szervezésében. A fiatal kreatívok egyik legszínvonalasabb tehetségkutató állásbörzéje több tucat városban egyszerre zajlik. A budapesti eseményen, hasonlóan a tavalyihoz húsz kreatív igazgató hatvan pályakezdő kreatívjelölt portfólióját szemlézi. (Nézd meg a Kreatív videoriportját a tavalyi eseményről!)

A szervezők célja továbbra is, hogy a reklámszakmába vágyó fiataloknak lehetőségük legyen a legjobb hazai ügynökségek kreatívigazgatóival közvetlenül találkozni, munkáikat, ötleteiket megmérettetni és hogy értékes, építő jellegű kritikával és/vagy gyakornoki pozícióval, akár állással zsebükben távozzanak.

A tavalyi budapesti Portfolio Night után a jelentkezők 25 százaléka, vagyis 14 fő kapott gyakornoki állást és közülük hatan már alkalmazásban állnak valamelyik ügynökségnél. (Róluk bővebben rövidesen külön cikkben is olvashatnak!). A rendezvény menetéről bővebben a Portfolio Night Budapest Facebbok oldalán lehet tájékozódni, a résztvevő kreatívigazgatók listája pedig már elérhető az esemény hivatalos nemzetközi oldalán.

Magyar ötletek

Az idei, tizedik Porfolio Nightra két szempontból is büszkék lehetnek a magyar szervezők. Az egyik, hogy az esemény nemzetközi kampányát, ami vírusfilm elkészítését, nyomtatott anyagok gyártását jelenti a Kirowski és Umbrella készíti. A filmben Graham Fink (Ogilvy Shangai), Anselmo Ramos (Ogilvy Sao Paolo), Flo Heiss (Dare, London), David Angelo (David&Goliath, California) Dave Bedwood és Sam Ball (Lean Mean Fighting Machine, London) szereplnek, és április végétől látható.

A másik, hogy szintén a hazaiak ötlete alapján az idei nemzetközi PN egy CD-rulett nevű programmal egészül ki. Ez annyit jelent, hogy a résztvevők nemcsak az adott országban ülő kreatívigazgatók előtt prezentálhatnak, hanem egy monitoron keresztül más országokban, azonos időben futó PN eseményeken ülő kreatívigazgatókkal is. Azt, hogy éppen ki ül a webkamera másik oldalán, csak a szerencse dönti el. A CD-rulett segítségével elvben megnyílik a lehetőség, hogy egy magyar fiatal kreatív a világ másik felén ülő vezetőt kápráztat el.

A budapesti Portfolio Night helyszíne az Umbrella irodája (1036 Bp., Perc. u. 2.).

A programterv:

15.30 – Kapunyitás
16.30 – A rendezvény megnyitása
17.00 – 1. blokk (váltás 17.15; 17.30)
17.45 – Szünet
18.00 – 2. Blokk (váltás 18.15; 18.30)
18.45 – Szünet
19.00 – 3. Blokk (váltás 19.15; 19.30)
19.45 – Szünet
20.00 – Kötetlen beszélgetés
22.00 – Kapuzárás

Jegyek a nemzetközi oldalon keresztül vásárolhatók 5000Ft-ért, ami a belépő mellett ételt-italt és Porfolio Night ajándékcsomagot is tartalmaz.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Csúszik az engedélyezési folyamat, de idén még jók vagyunk.

Stáb nélkül, teljesen egyedül kellett lefotóznia magát.

A távmunkában dolgozó kommunikációs dolgozók számára. Mindkettő használata ingyenes.

Nem tudták azonosítani az emberi méltóság megsértésének tényálladékát a kormánypárti hírtelevízió anyagában.

Az edzőtermek zárva, a kültéri sportolás tűrt, de nem támogatott, és vannak, akik ennek ellenére sem adják fel. 

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés