hirdetés
hirdetés
hirdetés

A világ legjobb kreatívigazgatói

Idén is elkészítette a Prague International Advertising Festival az ügynökségi kreatívok rangsorát. A helyezések a legnevesebb reklámfesztiválok eredményei alapján állnak össze. Öt és fél magyart találhatunk a listán.

hirdetés

A Prague International Advertising Festival (PIAF) idén is elkészítette a kreatívigazgatók nagy rangsorát, amely a PIAFindYourself névre hallgat - a lista neve a beépített névkeresőre utal.

A rangsorolás az ADC Europe, Cannes Lions, D&AD, Golden Drum, Golden Hammer, Kiev International Advertising Festival, Loerie Awards, Moscow International Advertising Festival, Spikes Asia versenyek eredményei alapján készül. Lássuk az első tíz helyezettet:

  1. Mark Fitzloff és Susan Hoffman (Wieden+Kennedy)
  2. David Droga (Droga5)
  3. Adrian Botan (McCann Erickson CE) és Catalin Dobre (McCann Bucharest)
  4. Jason Bagley és Eric Baldwin (Wieden+Kennedy)
  5. Dinu Panescu (McCann Bucharest)
  6. Neil Haymann (Droga5)
  7. Luiz Sanchez (AlmapBBDO)
  8. Mark Bernath és Eric Quennoy (Wieden+Kennedy Amsterdam)
  9. Elvis Chau (JWT)
  10. Rojana Chuasakul (JWT)

Magyar vonatkozásban legelőkelőbb, 15. helyen Will Rust, az Ogilvy magyarországi és ukrajnai vezető kreatívigazgatója áll, őt budapesti kollégája, Benesch Ferenc követi a 29. helyen. Nyéki Attila (Akció 360) a 266., a White Rabbittől Bracsok István és Kovács Levente a 279. míg a DDB-s Tordai Péter a 300.

A PIAF összeállításáról még márciusban írtunk, akkor a magyar magyar kreatívigazgatók közül Tordai Péter és Tihanyi Péter (ACG) szerepelt a listán. A most közzétett lajtstromot az idén október 24-ig lezajlott versenyek alapján készítették el. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ügynökségeket és cégeket hívtak ki: mutassák meg legviccesebb fuszeklijüket.

A portálok a 30-59 éves célcsoportban szeretnének erősíteni a Cad Media segítségével.

A cég áprilistól szünetelteti a reklámtevékenységét.

A Wieden + Kennedy Oregon államnak készített kampánya a számszerű tényekre épít.

A social distancing alatt is lehetünk szociálisak a márka szerint.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés