hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újra indul a Való Világ

hirdetés

Ezekben a percekben kerül képernyőre az a felhívás, amelyben a ValóVilág készítői ismét várják a leendő villalakókat. 

A VV6 az RTL II-n fut majd. 

A VV történeti hátteréről az RTL II sajtóanyaga készített összefoglalót.

VV-történet

"A ValóVilág először 2002. szeptember 9-én került képernyőre, és december 23-ig tartott. Több mint 100 adás után Mészáros Szabolcs, az akkor 27 éves játékos vitt mindent. A hatalmas siker miatt néhány hét múlva – 2002. december 31-én – indult a VV2, ami 2003. június 1-én, Vitkó László győzelmével ért véget.

A ValóVilág 3. szériája ugyanebben az évben, december 27-én indult, és 2004. június 4-én, az akkor 18 éves Gyukin Milovan (Milo) győzelmével zárult.

Majd az azóta legendássá vált valóságshow villájának ajtaja egészen 2010. november 20-ig zárva maradt. Akkor azonban az eddigi leghosszabb, a negyedik ValóVilág vette kezdetét Stohl András, Sebestyén Balázs és Lilu műsorvezetésével. Ezt a szériát Nagy Alekosz nyerte meg 2011. május 8-án.

A VV4 azért is emelkedett ki a többi közül, mert egy egész hetes jótékonysági akció végén, március 19-én, nagyszabású showműsor keretében 177 millió Ft-ot gyűjtött össze a Minden Gyerek Lakjon Jól! alapítvány javára.

A mindeddig utolsó ValóVilág - a VV5 - 2011. szeptember 12-én kezdődött, szinte napra pontosan 9 évvel az első után, és 2012. február 26-én Knapp Attila győzelmével ért véget.

Az első ValóVilág átlagos nézőszáma a teljes lakosságot véve alapul több, mint 1,6 millió volt, de a 18-49 éves nézőszám is nagyon magas volt (773.894). A VV2 átlagos nézőszáma is 1,6 millió fölötti volt a teljes lakosságot nézve (18-49-en 777.279). A VV3 átlagos nézőszáma megközelítette az 1,9 milliót (1.887.885 a teljes lakosságot és 842.078 a 18-49-es korosztályt véve alapul.)"

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

George-ot a Greenroom vezeti be a hazai piacra.

Az ikonikus pajzshoz 1993 óta nem nyúltak, nem is nézett ki jól mobilon. Terveztek egy új céges fontos is.

A Pont Itt szaklap átadta a Gastro&Hotel Design Award elismeréseit.

A közép-európai borbár megjelenése egyből be is húzott egy dizájndíjat.

A Vodafone szenzorai és a Here térképei segítenek neki, a sofőr a garázs bejáratánál kiszállhat. Budapesten mutatták be.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés